bolav2k Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Noen som har noen forslag på bra FPS-spill til PS3, som ikke kun tar 2-3 dager å runde? Har fått svine-influensa, og har lyst på ett spill jeg kan spille lenge:P Helst ett spill med CO-OP! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Multiplayer? Battlefield 1943 - timesvis med slakt og faenskap. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det er vel mer RPG enn FPS, men Fallout 3 er knallgøy Og tar adskillig mer enn to dager å runde Av rene FPS spill anbefaler jeg Killzone 2 (bra multiplayer del) og Resistance 2 (knallbra singelplayer) Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) -Killzone 2 -Resistance 2 -Resistance: Fall of Man -Call of Duty 4 -Battlefield Bad Company Rkitig nok ikke FPS, men TPS og sinnsvakt bra: -Uncharted Drake's Fortune -Uncharted 2 Among Thieves Endret 3. november 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Du MÅ spille Uncharted 1 og 2! Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Uncharted:Drakes Fortune får du billig på play.com, men det tar optil 10 dager før du får det. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Er vell ingen FPS-spill som du bruker lenger enn noen dager på å 'runde', dersom du snakker om single-player kampanjen. Tror kanskje de FPS'ene med lengst singleplayer-kampanje er Resistance - Fall of Man, og The Darkness. Brukte ca. 3 dager på begge de to sin kampanje, men de er ganske gamle. Kanskje MGS4 kan ta litt tid, dersom du bestemmer deg å gå igjennom det uten å drepe noen, og spiller i FPS-modus. :-P Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 MGS4 anbefaler jeg ikke hvis du faktisk har lyst å spille. Selve gameplayet i spillet er maks 5-10 timer langt. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg anbefaler MGS4 Nydelig og spennende gameplay og fasinerende story. Men ja, det er mye cut-scenes. Noe jeg syntes absolutt hørte hjemme i spillet Men noe rent FPS spill er det ikke. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 MGS4 vil jeg regne som et rent action-spill. Samme kategori som Uncharted 2. Og blant disse to tar nok Uncharted seieren. Det største problemet med MGS4, for min del, var rett og slett at det ikke greide å leve opp til forgjengeren sin, nemlig MGS3. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 FarCry2 tar vel en liten evighet å runde, men det suger hardt. Lenke til kommentar
bolav2k Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Ja jeg kjøpte Uncharted til slutt. Drit mange og kule muligheter man kan gjøre i combat. Skyte rundt hjørner osv.. Veldig fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå