MetteHHH Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Joh, det kan man vel godt kalde det. "Eyes of the Devil" ville nok mere falde mig i tankerne som titel! Blikket er rigtigt godt, du har fanget en god positur, og jeg kan godt lide dybdeskarpheden. Jeg ville dog beskære højre side lidt mere, og lysne en anelse. Så tror jeg også øjnene bliver mere markante. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Noe sånt som dette? Lenke til kommentar
MetteHHH Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Noe sånt som dette? Ja! Synes klart det blev bedre. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Herlig kattbilde! Du har virkelig fanget det ville blikket de får når de pønsker på noe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Evt "hva-i-pokker-er-den-greia-som-peker-på-meg" blikket. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 sorry, men dette katte potrettet skiller seg absolutt ikke ut fra mengden; bilde burde vært både bedre eksponert og skarpere=) Men men, er ikke alltid så lett å få "perfekte" bilder når det gjelder dyr! Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Takk tilbakemeldingene. @ Wikipedersen: 30mm, tror jeg. Bruke en zoom, men jeg mener å huske at den var satt på et eller annet i normalområdet, kanskje litt videre. (EDIT: det var 30mm, f/8, 1/250, ASA-200.) @ dan83: hvordan mener du at eksponeringen burde vært bedre, og hva skulle vært skarpere? Er det DOF du sikter til? Den kan jeg forsåvidt være enig i at er litt tynn, men personlig liker jeg det egentlig sånn. At bildet ikke skiller seg spesielt mye ut fra mengden, stemmer sikkert. Jeg har ikke studert nok kattebilder til å ha noe vurderingsgrunnlag; dyrebilder er generelt ikke noe jeg har så mye peiling på. Derfor setter jeg veldig pris på tilbakemeldingene her! Endret 7. november 2009 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå