Mister-JG Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 hei Jeg har bygget meg ny pc, og har gledet meg til å redigere litt video, hadde en AMD750 før og der funket det ok men alt gikk liksom litt tregt. MEN det var aldri noe hakking når jeg spillte over opptak fra videokameraet (Canon 450i) og over på hardisken(HD er forøvrig den samme disken som satt i gamle PC'en). Trodde liksom at det skulle bli mye greiere å drive med redigering nå, ikke at videoen skulle bli hakkete.... Er det noe som kan hjelp meg? (Bruker foresten Ulead Videostudio 6.0, og har Win 2000Pro) Lenke til kommentar
Tiresias Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Det kan hende det er harddisken din som er litt treg, hvis den kun har 5400 RPM? Hvilke spesifikasjoner har resten av PC'en? Lenke til kommentar
Mister-JG Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 Spesifikasjoner: CPU: AMD Athlon Xp2500, 1,833 Ghz 333Mhz Barton Hovedkort: EPoX ep-RDA3+ nForce2 Skjermkort: Point of View Geforce 4 Ti4200 64 Mb DDR 3,3ns Minne: 2 x Twinmos PC3200 DDR 256 Mb m/Winbound Hardisk: 60 Gb Maxtor 7200RPM IDE ATA 133 Neppe hardisken siden den fungerte uten hakking i gamle pc'en hviskeR Lenke til kommentar
Tiresias Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Det er i hvertfall ikke hardware som gjør at det hakker, du har jo en meget bra PC der. Hva det kan være er veldig vanskelig å vite. Det er tydeligvis noe med innstillinger på enten operativsystemet eller programmet ditt eller drivere...kan være hva som helst. Jeg foreslår at du spør på forumet på hardware.no, der er det en god del dataeksperter som sikkert kan hjelpe deg mer enn her på akamera.no. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå