Don't salute! Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Du har sikkert lagt merke til tidspunkt som får deg til å føle deg litt rar fordi du ser på klokken akkurat når den er du ikke hadde forventet. Denne posten er skrevet like etter at klokken var 19:42. Andre merkelige tidspunkt for meg er 11:11, 13:37 (men ikke før jeg ble kjent med leet), 07:07, 22:22, 19:52 (for da ble faren min født), og det er sikkert flere du har i forholdt til tall du er vant med å se eller som du har opplevd. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Merkelig hvor ofte du titter på klokka og den er 13:37 Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Merkelig hvor ofte du titter på klokka og den er 13:37 Nettopp det jeg vil fram til. Det er rart at vi ser på klokka på akkurat disse tidspunktene. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det er nok heller det at det er bare disse tidspunktene du faktisk tenker over. Når du ser på klokka og den ikke er noe "spesielt tidspunkt" så tenker du ikke over det. Derfor husker du bare de gangene den var noe spesielt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Når jeg akuratt har våknet klarer jeg ikke å lese hva som står på klokka, alt blir forkludret tekst. Særlig vekkerklokka. Det står noe om at klokka stilles 9 minutter fram. Men jeg leser ofte noe som "pirriri pirr flirr" Wtf! Litt OT men denne tråden kan ikke akuratt holdes gående lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå