Gå til innhold

Reisetips til California


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Tja! Har selv vært i Los Angeles, San Francisco og Las Vegas. Skal antagelig tilbake til sommeren selv og da ta turen innom LA, Vegas og denne gang San Diego.

 

San Francisco var kjempeflott, utrolig fin by. Tok turen på feks Alcatraz, fikk slik en guidet tur der, det var veldig spennende. Ellers guidet busstur, Pier 39, cablecars osv..

 

Los Angeles var litt sånn oppskrytt, ikke fryktelig mye spennende å gjøre der og det er et pes å komme seg fram og tilbake. Vi hadde bil men brukte jo mesteparten av tiden på å stå i kø overalt.. Slitsomt. Hadde vi hatt lenger tid hadde vi tatt turen innom Universal Studios og kanskje Disneyland, men vi hadde bare 2 dager og hadde dessuten disse themeparkene "hjemme" i Orlando hvor vi bodde på den tiden så vi droppet det. Det ble Hollywood Boulevard, Santa Monica, Hollywood skiltet og sånt.

 

Så kjørte vi videre til Las Vegas, og jeg var den eneste av oss 4 jenter som var 21, men vi hadde det gøy uansett. Masse å se og gøy å ha vært der, men helt klart en fordel å være 21+ tror jeg :)

 

Planlegger tur med søsteren min til sommeren og da tenker vi å få kjørt fra enten Vegas eller LA til San Diego hvor jeg ikke har vært enda, tror det er veldig fint der. Man også stoppe innom Laguna Beach eller Newport på veien.

Lenke til kommentar
San Francisco var kjempeflott, utrolig fin by. Tok turen på feks Alcatraz, fikk slik en guidet tur der, det var veldig spennende. Ellers guidet busstur, Pier 39, cablecars osv..

 

Los Angeles var litt sånn oppskrytt, ikke fryktelig mye spennende å gjøre der og det er et pes å komme seg fram og tilbake. Vi hadde bil men brukte jo mesteparten av tiden på å stå i kø overalt.. Slitsomt. Hadde vi hatt lenger tid hadde vi tatt turen innom Universal Studios og kanskje Disneyland,

 

Ser at trådstarter er 94-modell. Jeg var i Los Angeles, San Fransisco og Las Vegas da jeg var to år yngre enn han er nå.

Jeg husker dette:

 

Los Angeles var supert! Masse å gjøre. Å dra til Universal Studios er obligatorisk! Det samme er Disneyland. San Fransisco kunne jeg ha droppet. Ikke spesielt gøy.

Las Vegas var helt supert! MASSE å se på for alle i familien.

 

Nå vender jeg tilbake til Los Angeles om en knapp måned, og gleder meg som en unge. Skal se det samme som sist i denne byen, men en del nye ting :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...