xlpuma Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Hvordan syr jeg sammen flere bilder sånn at jeg kan få f.eks panoramabilder? Jeg har Photoshop 7.0 på pc'n. Det er kanskje enklere med andre program? Hmm? Lenke til kommentar
jorank Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 programpakken som følger med canon digitalkameraer, har et program som limer sammen bildene automatisk iallfall. heter photo stich... Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Er jo bare og klippe og lime det... Men det finnes jo programmer som "sjekker" bildet og limer de sammen der de skal være limt isammen... Ta en tur på google Lenke til kommentar
xlent Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Dette er en guide til Photoshop 5 og 6, men funker til 7'ern også : http://www.hah.net/p5/index.htm Der er det masse triks osv, håper du finner hva du leter etter. Lenke til kommentar
xlpuma Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 Takker og bukker for svar. Var ok den linken jeg fikk. Fant det jeg lette etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå