Gjest gingero :) Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hola! Jeg er en som lider av den ekstremt farlige sykdommen "Ginger". Jeg har som følger ingen venner, og livet er dritt... nooot! Har mange venner, jeg fester, og lever livet bra! Det lille problemet jeg har er at om sommeren så blir håret mitt bleket slik at jeg nesten er blond, og det er veldig fint sier folk. Men nå som jeg har tatt høstkleppen, så kommer gingerfargen mye bedre frem, og det er ikke like fint.. Spørsmålet mitt er: Er det noen her ute i cyber space som har noen gode ideer om hvordan å bleke håret, slik at det får en normal farge som sommersola gir? Frisøren min anbefaller ikke bleking, for da blir det bare ettervekst, men han nevnte at striping ville vært bedre.. er det? Vet noen om noen gode tips, navn på hårprodukter, eller hva som helst som kan bleke håret mitt fint i vintersesongen? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Sykdommen heter Gingervitis =). Dessverre så har jeg ingen tips til deg siden jeg er mann Endret 3. november 2009 av iNeo Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Nooo! Vi gingere må holde sammen! Ikke farg håret! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå