Blåbær Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hva du spiser og du hvordan du lever har uendelig mer å si. Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 eg har 3 piller igjen av conludag, og folat tabletter tar eg hva mer skal eg begynne å tenke på elle ikkje tenke på? noen sier at eg ikkje bør tenke så mye på det , men har det noe å si? Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Misjonærstillingen med en pute eller to under rumpen. Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) noen sier bakfra men eg gleder meg kjempe mye til det skjer noe eg skal ha menstruasjonen igjen 31. januar igjen og er ferdig med pillene på tirsdag men eg lurte på o eg kan bli gravid rett før eg vente menstruasjonen og? Endret 26. januar 2010 av Minni_83 Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 noen som har hørt om dette? Bidronninggele har jeg hørt flere bli gravide på, men b vitaminene... Det kan jo være b6 vitaminer, som skal kunne forlenge lutefasen noe? men hvorfor er det bra å forlenge? Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Lutealfasen lengde er viktig for at egget skal ha tid til å feste seg. Normal lutealfase er vel 14 dager +/- 1 dag, og jeg ville vel egentlig droppet å tenke så mye på slike ting nå. I førsteomgang er det kanskje greit å gå til anskaffelse av eggløsningstester. Du får mye billig HER. Hvis du da teller dager fra eggløsning til første mensdag, så finner du jo fort ut om du har "for" kort lutealfase. Bør selvfølgelig måles over mer en én periode. Du nevner at du har 3 piller igjen. Det er ikke unormalt at det kan ta lang tid før du blir gravid, så ikke begynn å bli helt "må gjøre ditt og datt" bare fordi du ikke har blitt gravid de første månedene. Normalt sett vil ikke leger begynne med tiltak før etter ett år med prøving, så det gir jo et inntrykk av hvor lang tid ting kan ta uten at det nødvendigvis er noe galt. Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 lenge siden eg sluttet med pillene nå, eg sluttet med de i januar. du må jo lese hva tid eg skrev det - Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Opps! Fikk ikke helt med meg datoen der nei. Men, det endrer jo uansett ingen ting i hva jeg skrev. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå