Gå til innhold

Reiser 10 des, obama lander ca samme tid.. mye forsikelser?

Stian0

Anbefalte innlegg

Ja som beskrevet i topicen så skal jeg og samboeren til egypt den 10 desember, samme dato som Obama lander med Airforce One på gardermoen. Flyet vårt går kl 0900 på mårran, og i følge VG så lander Obama på "morgenen" en gang.

Kan vi være så uheldige at vi enten: På vei til flyplassen så møter vi stengte veier grunnet sikkerheten rundt obama, som igjen fører til at vi ikke rekker flyet

eller: at flyet vårt vil være maks forsinket om vi er på gardermoen når han lander

Tar eventuelt apollo hensyn til slikt og endrer rutetider osv? Eller burde vi være på den sikre siden å være på flyplassen _veldig_ tidlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel veien _fra_ flyplassen som eventuelt stenges. Ville satset på å komme dit 7 og ikke 7:50. Det vil kanskje være litt ekstra sikkerhet under innsjekking. Og husk at dere etter sikkerhetssjekken også skal gjennom kontrollen ut av EU som fort kan ta 15 minutter om det er litt kø.

Lenke til kommentar

Ville hatt god tid.

Når vi dro fra København i høstferien, kom fru Obama. Da sperret de hovedveien inn til flyplassen, så vi måtte kjøre en liten omvei, og vente litt mens de passerte rett foran oss.

Dette var da bare fruen, og ikke Obama selv, så jeg ville hatt ekstra god tid når han kommer. Er vel snakk om at de stopper all flytrafikk en time før han skal lande, tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...