bjarne963 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 heisann, eg har akkurat installert Win7 ultimate 64bit eg har 5 disker koblet til, men det vises bare 4 av de. raid drivere å det er installert. som dere ser i bilde som eg har lastet opp så ser man at disken finnes inn på disk mangement. men disken står som healthy (system, active, primary, partison) resten av diskene står det ikke som system, som eg regner med at de heller ikke skal. noen som har en anelse på hva dette kommer av? sitter pris på en rask tilbakemeldig;) Mvh Bjarne Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Er det ikke bare til å assigne en stasjonsbokstav da? Høyreklikk på disken (m/blå linje) og velg "Change drive letter and paths" -> add -> assign the following letter... Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det ser nesten ut som om du har systemet ditt installert på "Tb disk 2" ....? Hvis du høyreklikker på den i Disk Management, så kan du gi den en bokstav (G: ?) dersom du vil. Om det betyr at den dukker opp i Explorer (vinduet til høyre), det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
bjarne963 Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Er det ikke bare til å assigne en stasjonsbokstav da?Høyreklikk på disken (m/blå linje) og velg "Change drive letter and paths" -> add -> assign the following letter... Aah:) det funket jo;) nice;) takker. Så forbanna enkelt! nesten litt flaut men jaja takker gutta;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå