Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Pisser ikke ut all urin

Gjest Guest_kebab_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_kebab_*

Jeg er en gutt på 17, og når jeg skal pisse så kommer ikke all urin ut, må alltid "dytte" det ut med den der muskelen og riste på penis og dopapir for at det ikke komme urin i boksern. Også noen ganger så svir det litt også, men det er veldig sjeldent.

Jeg har ingen anelse hva det kommer av, har hatt problemet i snart 2-3 år. Noen som vet hva som er galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har ingen anelse hva det kommer av, har hatt problemet i snart 2-3 år. Noen som vet hva som er galt?

Hei.

Husk, vi har en lengre "urethra" enn kvinner, således må vi "presse" for å får resten ut.

Blæren er en ballong. Ved trykk så går luften ut ganske greit, men det er alltid "litt" igjen som man må skvise ut manuelt.. Get my point?

Hos enkelte kan det hjelpe ved å tja... hvordan ska jeg si det... "å riste"/dra litt på penisen, før man trekker opp buksen.

Endret av Vaio
Lenke til kommentar
Gjest Guest_kebab_*

Ja, men før så kunne jeg pisse helt uten å måtte gjøre noe som helst, bare slippe det ut så kom det ut av seg selv. Men kan gått hende at dette er noe som kom sammen med puberteten. Kan også ha noe med at jeg har en stor festblære. :p

Men tusen takk for svar!

Lenke til kommentar

Du vil nok absolutt om ikkje eliminere, iallefall merke noko radikal betring om du kviler ræva nedpå.

Eg veit det, men gjer det sjeldent av den grunn. Er jo utruleg grett å berre vippe ut, og tømme. Men ein får ut mykje meir.

Merker personleg at eg kan pisse i fleire økter om eg sett meg ned, framfor å stå. Altså får eg ut mykje meir.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...