Søren Svøpe Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hallo folkens! Er det noen som greier å finne fram Donald-historien "Moralens Voktere" og scanne et bilde av Dr. Søren Svøpe, som jeg kan bruke som avatar? Jeg elsker den figuren. Historien dreier seg om en omreisende moral-predikant som skriver "Yndige historier for de yngste" om Kurre Kanin og lille Dukkelisa. Donald avsløres som en hykler idet han tar seg jobb hos Dr. Svøpe, og nevøene inviterer ham hjem. Der finner han et skap fullt av moralsk fordervede serieblader om "Galahovud og vandalene fra Venus". Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Du har ikkje noko anelse om kva årgang det kan vere, betre tenkt utgåve? Me har eit hav av Donald heime, og eg les dei stadig på senga. Hugser ofte kva historiane handler om, men å stadfeste kva utgåve, snarere årgang (og perm) eller heller noko vanskelegare. Om du greier å stadfeste år, kan eg moglegens hjelpe deg. Lenke til kommentar
Søren Svøpe Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Beklager, men jeg husker ikke hvilken årgang bladet er. Hvis noen andre her vet noe som kan lede oss på riktig spor, verdsettes dette høyt. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Kanskje det hjelper med englesk navn, vis du har det? Edit: Prøvde å oversette titelen men fant ikke noe på google, jeg prøvde: Morals Guard Morals Guardian Guardian of moral Morals watchmen (med Donald foran alle*) Endret 3. november 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
Søren Svøpe Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 Beklager, jeg har bare sett den på norsk. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Mine innlegg Finn Dr. Søren Svøpe! Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvor er Tore på sporet når man trenger han? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Mener å huske at jeg har lest denne historien på hytta. Hmmmmm. Da er det hvertall en årgang mellom 1997-2004. Hvis du vil ha ekspertise innen dette området må du nesten spørre på tegneserieforumet. Endret 4. november 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Her er noen linker til karakteroversikter i Andeby-universet. Link 1. Link 2. Link 3. Link 4. Kanskje denne som er mest relevant da denne oversikten tar utgangspunkt i karakterer fra tegneseriebladene. Samleside for flere karakteroversikter. I tillegg kan du jo spørre Donaldistene. Endret 4. november 2009 av Βlur Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Donaldistene... Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Er det denne historien du tenker på? http://coa.inducks.org/story.php?c=H+79024 Den er publisert i: * Donald Duck & Co 1990B28 (1990) Moralens voktere * Hall of Fame - De store serieskaperne 23 (2008) Mørkemannen Endret 4. november 2009 av A-Jay Lenke til kommentar
Søren Svøpe Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Helt korrekt, A-Jay. Finnes det et bilde av denne mørkemannen, som jeg kan bruke som avatar? Evt. fulle sider som jeg redigerer selv i Gimp. Endret 4. november 2009 av Søren Svøpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå