d'espresso Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Begge episodene koster 3200 poeng på Xbox Live, noe jeg regner med er rundt 240 kr. Men er det noen store fordeler med å ha det på disk kontra å bare kjøpe begge episodene på Live? Og hvor er det billigst på disk? Sett det en del steder til 449, noe jeg synes er litt vel stivt siden det koster 240 på live. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Ser ikkje kva fordel det skal være å ha det på disk. Om du får kjøpt MS points på nettet til ein billig penge burde det ikkje kosta mykje. Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Kjøper du episodene på disk (noe jeg planlegger å gjøre siden jeg aldri fikk spilt The Lost and The Damned) får du vel med en ekstra radiokanal blant annet (litt Vice City-inspirert 80's musikk på den) som ikke er med i nedlastningspakkene. Edit: Den heter faktisk Vice City FM - mer info her: http://www.rockstargames.com/theballadofgaytony/soundtrack Endret 3. november 2009 av Transponder79 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Kjøper du de på disk trenger du ikke å ha GTA IV fra før, noe jeg ikke har. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Ok, takk for svar. Radioen tror jeg at jeg kan leve uten Slår til på å kjøpe det med MS Points, jeg. Noen som har noen nettsider å anbefale, eller blir det billigst å kjøpe poengene gjennom live? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 http://xboxliveuk76.com/index.php?products...&prod_id=26 4200p til £35 = ~330 kroner Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Takk! Andre sider hvor man ikke trenger PayPal, men kan betale med Visa/MasterCard? Har ikke PayPal, skjønner du. Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 De fleste (alle?) sider som har Paypal lar deg bruke Visa/Mastercard via Paypal sitt system uten at du trenger å opprette en egen Paypal-konto. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 eneste grunnen til å ha det på plate som jeg kan se er at jeg liker å ha en fysisk kopi. skal jeg ha episodene ksal det være på plate. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Kan forsåvidt også selge spillet videre hvis du har det på disk. Spaceworld her i Trondheim hadde ekspansjons-disken for 299,- her om dagen, men tror kanskje det var et tilbud med begrenset varighet. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det koster 299,- på Platekompaniet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå