rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Den var ikke så fin som de andre mobile Samsung har. Så liksom så kjedelig ut! Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Har de ikkje tenkt å endra litt på testen? Eventuelt ta den på nytt sidan de ikkje klare å lesa spesifikasjonane sikkelig og dermed dømmen den ut frå feil grunnlag? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) De tar det vel ikke så seriøst da. Endret 7. november 2009 av apollox Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Det er jo egentlig litt trist. Har begynt å gå over til mobilen.no for å få tak i mobilinfo, dei er jo raskare ute med testane sine også. Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Nå er det på tide at Amobil redaksjonen kommer på banen og oppklarer feilene! Lenke til kommentar
Hipatia Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 TRENGER HJELP. Fikk min galaxy idag. men hvordan laste ned norsk tastatur. Eg finner det ikkje og ikke vet et ka søkeord eg kan bruke inne på det markedet vis dere skjønner. Galaxy er en rask Android-mobil med mye lagringsplass og en fantastisk lyssterk og skarp skjerm. Les mer Kan du hjelpe meg. Fikk min galaxy idag. Hvordan laste ned norsk tastatur? (t-skje) Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 TRENGER HJELP. Fikk min galaxy idag. men hvordan laste ned norsk tastatur. Eg finner det ikkje og ikke vet et ka søkeord eg kan bruke inne på det markedet vis dere skjønner. Galaxy er en rask Android-mobil med mye lagringsplass og en fantastisk lyssterk og skarp skjerm. Les mer Kan du hjelpe meg. Fikk min galaxy idag. Hvordan laste ned norsk tastatur? (t-skje) Søk etter "scandinavian" på marked så finner du både skandinavisk tastatur og norsk ordbok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg