Gå til innhold

Skal selge 400D, hvilken pris?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror den blir veldig tung å få solgt for mye mer enn 2500. Selv ville jeg ikke gitt mer enn 2000 - for huset, objektivet er etter min mening bortimot verdiløst utover at det gjør det mulig å ta bilder (jeg har både samme hus og objektiv selv).

Ser det er noen som legger ut slike på finn/foto.no og tror de skal få nærmest nypris for dem, men legg også da merke til at enkelte har ligget ute svært lenge. Vil du ha det unna innen kort tid ville jeg ikke satt prisantydning over 2500.

Lenke til kommentar
Tror den blir veldig tung å få solgt for mye mer enn 2500. Selv ville jeg ikke gitt mer enn 2000 - for huset, objektivet er etter min mening bortimot verdiløst utover at det gjør det mulig å ta bilder (jeg har både samme hus og objektiv selv).

Ser det er noen som legger ut slike på finn/foto.no og tror de skal få nærmest nypris for dem, men legg også da merke til at enkelte har ligget ute svært lenge. Vil du ha det unna innen kort tid ville jeg ikke satt prisantydning over 2500.

Du er inne på noe der ja, hadde tenkt å legge det ut for 2k.

Lenke til kommentar

QXL er muligens det beste stedet å legge det ut om du vil ha mer enn 2000 for det, selv om det ikke er noen garanti for at det går. Ligger et 400D-kit ute på 3000kr og tre dager igjen.

Generelt er det kanskje bedre å beholde selv i fall du har bruk for et mindre hus enn 50D. Julegave er en annen ide, om man kjenner noen gryende fotoentusiaster.

Lenke til kommentar
Generelt er det kanskje bedre å beholde selv i fall du har bruk for et mindre hus enn 50D.

Ikke dumt forslag. Jeg kommer nok til å beholde 400D'en når jeg kjøper meg nytt og heftigere hus til neste år. 400D'en med 70-200 fast montert på, og det andre huset med en eller annen vidvinkel. Klar til å skyte uansett :) (jeg skyter nesten bare action, det blir en del bytte mellom tele- og vidvinkel i løpet av en event nå som jeg bare har ett hus).

Lenke til kommentar
Generelt er det kanskje bedre å beholde selv i fall du har bruk for et mindre hus enn 50D.

Ikke dumt forslag. Jeg kommer nok til å beholde 400D'en når jeg kjøper meg nytt og heftigere hus til neste år. 400D'en med 70-200 fast montert på, og det andre huset med en eller annen vidvinkel. Klar til å skyte uansett :) (jeg skyter nesten bare action, det blir en del bytte mellom tele- og vidvinkel i løpet av en event nå som jeg bare har ett hus).

Nja mindre hus er ikke så farlig for min del.

Kommer heller ikke til å skifte objektiver så ofte da jeg bare har dette som hobby.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...