olahe Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 hei! lurer på om noen vet hvordan du bør trene vis du er 12 år spiller tennis. har lyst å bli sterkere har god kondisjon... noen som har et treningsprogram til meg? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Er nok litt for tidlig for deg å begynne å trene styrke. Lenke til kommentar
olahe Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Er nok litt for tidlig for deg å begynne å trene styrke. å trene da armhevinger også videre.. har et sånnet aparat hjemme er dette bra? http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=70802 Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Ikke bra for styrke, men kondisjon/fettforbrenning funker det til. Hold deg til det, armhevinger og sit-ups, du Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Sit-ups Pull-ups Armhevninger Dette drev jeg med frem til kroppen min var noenlunde utvokst. Lenke til kommentar
olahe Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Sit-upsPull-ups Armhevninger Dette drev jeg med frem til kroppen min var noenlunde utvokst. pull ups hva er det? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Dra deg selv opp, kan evt. bruke/prøve chin ups hvis du ikke klarer pull ups. Du finner filmer av hvordan det utføres på Youtube. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Her kan du se en pull up. De kan utføres på forskjellige måter. Poenget er at man trekker seg selv opp fra bakken. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Unngå sit-ups, dårleg treningsutbytte og betydeleg sannsynlegheit for å skade ryggen. Lenke til kommentar
olahe Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 åja put ups ja det kan jeg... har som treningsapparat som jeg kan gjøre det på... http://www.styrketrening.com/Styrketrening...erapimaster.htm er det noe annet smart jeg kan bruke dette til? åja put ups ja det kan jeg... har som treningsapparat som jeg kan gjøre det på... http://www.styrketrening.com/Styrketrening...erapimaster.htm er det noe annet smart jeg kan bruke dette til? Unngå sit-ups, dårleg treningsutbytte og betydeleg sannsynlegheit for å skade ryggen. hva er allternativet til sit ups? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Inverted crunches eller planken f.eks. Endret 3. november 2009 av HValder Lenke til kommentar
olahe Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Inverted crunches eller planken f.eks. vet hvordan du tar planken men hvordan tar du inverted crunches? Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det er en regel du skal følge: Det er en liten periode i puberteten de fleste vokser ganske mye på kort tid. Hvis du enda ikke har passert denne, så kun bruk kroppen din som vekt ved styrketrening. Kjør alt du kan komme på med kroppen som vekt og pass på at det er en type trening som holder musklene dine raske. Ingen tennisspiller er tjent med å være litt sterkere, men også litt tregere. Når du er kommet forbi denne vokseperioden, så kan du begynne å tenke på vekter i styrketreningen, men pass på så du ikke ender opp med å trene deg treg. Lenke til kommentar
olahe Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Det er en regel du skal følge:Det er en liten periode i puberteten de fleste vokser ganske mye på kort tid. Hvis du enda ikke har passert denne, så kun bruk kroppen din som vekt ved styrketrening. Kjør alt du kan komme på med kroppen som vekt og pass på at det er en type trening som holder musklene dine raske. Ingen tennisspiller er tjent med å være litt sterkere, men også litt tregere. Når du er kommet forbi denne vokseperioden, så kan du begynne å tenke på vekter i styrketreningen, men pass på så du ikke ender opp med å trene deg treg. tror jeg er i den perioden nå... takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå