Gjest Slettet+98172347 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Er på utkikk etter et godt, gammeldags mekanisk tastatur. Av samme lest som de gamle IBM M-modell tastaturene. Jeg kjenner til DAS tastaturene, men så vidt jeg vet selges de ikke i Norge og finnes heller ikke med Norske tegn. Må ha usb tilkobling og helst Norske tegn Har søkt her på Hardware og sjekket de norske nettbutikkene jeg kjenner til, men finner ingen. Noen som har et tips til meg? Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Kan du ikke kjøpe det DAS tastaturet, og erstatte med norske taster? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 evnt er jo Das Keyboard tingen, da kan du og velge å ikke ha noe på tastene i hele tatt(har det selv), så slipper du hele "stresset" med hvilke tegn som skal være på tastaturet. Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Tror det nærmeste du kommer IBM model m er unicomp sine tastaturer (de kjøpte vist noen rettigheter til å kunne produsere og bruke patentene til model m tastaturerne) Vet ikke om du får tak i dette i norsk layout, men står på siden at det er mulig å ringe og høre dersom layout ikke står listet på bestillingsskjemaet. http://pckeyboards.stores.yahoo.net/keyboards.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå