Howard Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det er foreløpig få som har forsøkt seg på kombinasjonen Blu-ray og harddisk. JVC nøyer seg ikke med det, men legger i tillegg til VHS. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det er vel sikkert en og annen der ute som sitter med en kjempe-VHS-samling, så det er nok et marked for denne også. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det er jo tross alt bare 6-7 år siden vi kastet alle våre vhs-kasetter... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Kanskje det bare er meg. Men er ikke 250GB harddisk litt smått å lagre en masse HD-video-opptak på? Endret 3. november 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Akkurat det jeg tenkte Snorre! Skal man først opp i 10000 spenn for å få harddisk kan man like godt legge på 600kr for 750gb ekstra... Lenke til kommentar
Howard Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 Helt enig - den burde MINST hatt 1 TB til den prisen. Jeg synes AV-produsentene ofte kutter ned uforholdsmessig mye på lagringsplass. Disker koster da ikke allverden... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Interessante greier, vel, kanskje ikke prisen, i alle fall ikke for en student, men nå som VCRen endelig har tatt kvelden, hadde dette vært ypperlig, da kunne jeg nok fått gjort noe med de hundrevis av VHSer jeg har liggende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg