TurboSurfing Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg lurte på om Opera Mobile 10 beta støttet flash på s60 5th edition. At det finnes flash lite er jeg klar over. Browsere støtter ikke Flash, de støtter plugins. Flash er en plugin! Så får du spørre om den støtter plugins Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Og flash lite (pluginen ja) finnes til s60 5th edition, men ikke alle nettlesere kan benytte seg av samme plugin. F.eks bruker Firefox og Opera samme plugin på Windows, mens IE har en egen. Poenget mitt var om Opera Mobile kan benytte seg av den pluginen som allerede er på telefonen, om det finnes en egen til OM, om om det er planlagt en i nær fremtid eller om Opera planlegger å implementere støtte for det i det hele tatt. Lenke til kommentar
TurboSurfing Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 http://tamss60.tamoggemon.com/2008/11/16/s...on-the-retreat/ "Not unlike Microsoft, they could not resist the urge to abuse their position…Opera insiders told me about lovely acts like blocking their browser from accessing Flash Lite in the OS core of V3." Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 jeg har en nokia 5800. sånn bortsett fra at opera 10 beta er tregere enn den innebygde nettlesern, så klikker den ikke hele tiden. jeg hadde likt en option som fjærna den fluid scrollinga. og ga en mere direkte scrolling. høyere komprimering på bilder via opera turbo hadde også vært satt pris på =) Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Prøvd å sammenligne med den innebygde? feks laste forsiden til Tek.no? for meg så går det mye raskere med Opera enn med den innbygde som klikker hele tiden Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Kan vi definere "mye raskere" i sekunder? Med vg.no f.eks. Med og uten turbo? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 kan definere det som halve tiden uten turbo Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 akuratt nå er den innebygde nettlesern på min telefon helt "ødelagt" den bruker litt over 1 min på å bare vise meg bokmerkene. og bruker ca 5 min på å koble seg til nettverk. så opera vinner med noen minutter foreløpig... hjelper heller ikke å restarte telefonen.. blir sånn passe iritert av sånne ting =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg