SuperLover Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 pc restarter ca hvert 5 min med win mx og kazaa oprativt. har derfor avinstallert kazaa. men med win mx restarter den også av og til. laster 5 - 10 sanger samtidig og lar det stå på utover natta. men pc har restartet når jeg våkner. og det dumme med win mx er at det er ikke alltid det slår seg automatisk på igjen. av og til må man gjennom hele start prosessen og alle innstillinger er slettet. (slik som når man starter win mx for første gang). da blir det selvfølgelig dårlig med "completed' filer når jeg benytter pc igjen. noen som vet hva dette skyldes? har prøvd alt! Lenke til kommentar
SuperLover Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 er nok pga cpu at maskina restarter. men er det noe man kan gjøre med det bortsett fra å kjøpe ny maskin? Lenke til kommentar
SuperLover Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 er nok pga cpu at maskina restarter. men er det noe man kan gjøre med det bortsett fra å kjøpe ny maskin? Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 lest forumreglene? gjør det! Lenke til kommentar
master_x Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Det kan være det at det er stillt inn max temperatur på cpu`en din. Sjekk dette i bios. Selv har jeg stillt inn at pc`en slår seg av hvis cpu`en holder 65 grader. Lenke til kommentar
SuperLover Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 du første, hva mener du med regler. har jeg gjort noe galt? fikk ikke levert den ene siste så jeg prøvde igjen men begge kom visst med likevel. til deg andre som svarer på det du skal og ikke kommer med bemerkninger om regler som ikke er overholdt vil jeg takke for svar, men hvor mange grader bør man ikke overskride? Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 om tempratur for restart: denne kan du stille i bios, ihvertfall på nyere hk, produsert etter 2001/2002??? ikke helt sikker, men i allefall på hk etter 02 kan man stille inn når pc'en skal resettes. max temp bør vel aller helst ikke overstige 70 grader. systemet bør ligge på ca 35 - 45 grader. det er stort sett normal operativ tempratur på cpu. skaff deg et tempratur-checker program. du finner vel noe gratis/trial på cnet kanskje... eller kanskje feilen ligger i ram'et??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå