Xander^ Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg brukte den gamle en god stund etter den nye kom.. Men nå går det i prisjakt sin.. mulig det er innbildning, men jeg føler de har et bredere utvalg Lenke til kommentar
johome Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Er egentlig helt utrolig. Andre som fremdeles bruker old.prisguide.no? Jeg gjør det. Den nye er skrale saker... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Nei er du fjern - bruker kun prisjakt.no nå siden hele pridguiden her på hw er totally abandonned. Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Brukte den helt til jeg oppdaget prisjakt.no. Forresten: Den gamle prisguiden brukes fortsatt på produkt.akam.no Endret 2. november 2010 av angry_norwegian Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 ^ Good to know! Så nå at old.pris... er fjernet... Latterlig, da denne faktisk var bedre - og mange brkte nok den. 1 Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 ^ Good to know! Så nå at old.pris... er fjernet... Latterlig, da denne faktisk var bedre - og mange brkte nok den. Ja, hw.no kan dette med å skuffe.. Jeg vil gå så langt å si at de som står bak den nye prisguiden har ingenting bak et tastatur å gjøre 5 Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Heilt enig. Og no er muligheten til å bruke den gamle borte med. Jaja. Slutte å bruke Hw nettverket da bare. Litt lattis egentligt da den gamle bare var genial slik den var.. Lenke til kommentar
D3f4u17 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Den gamle er da fortsatt tilgjengelig? http://old.prisguide.no/ Lenke til kommentar
hansam Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg ønsker en kommentar fra ledelsen på dette. Det er dårlig gjort å tilby en tjeneste man venner seg til, kanskje tar for gitt, og så forandres eller fjernes den. Det kan egentlig betegnes som noe lompent! 1 Lenke til kommentar
Zyb Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Må si meg enig her, den nye prisguiden er håpløs. Alt for komplisert og uoversiktlig. Jeg har tatt i bruk andre metoder for å finne priser nå. Hva er poenget med å endre på ting som funker? If it ain't broken don't fix it! 1 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Har også begynt å bruke prisjakt.no som et alternativ. Den "nye" prisguiden på hw er en skam. Lenke til kommentar
meitemark Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Den første av de tilgjengelige prisguidene som er her i landet som gir meg muligheten til å filtrere BORT butikker slik at jeg ikke får opp billigste pris fra de hele tiden, kommer til å være den jeg bruker, uansett hvor horribelt GUI er. Jeg er lei av å få opp butikker på førsteplass i søk som jeg vet ikke leverer, men bestandig holder seg først på listen ved å ha lavest pris. edit: sukk, bakdelen ved å holde på i to tilnærmede like tråder. Endret 8. januar 2011 av meitemark Lenke til kommentar
amund Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Ditt ønske om mulighet for å sette nettbutikker som "usynlig" i din profil er notert. Helt enig i at dette kan være en nyttig tjeneste - jeg tror det er mange med samme behov. Hardware.no-lesere som har 10-12 års erfaring med netthandel har ofte laget seg en liste over foretrukne nettbutikker å handle fra... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg