Gå til innhold

Liker ikke nye prisguiden

nor50

Anbefalte innlegg

Slenger meg på denne.

Ting tar mye plass.

Kan ikke sortere etter høyeste pris.

Kan ikke filtrere etter størrelse på hardisker f.eks.

Ikke filtrere etter størrelse på tv tydeligvis.

Pris/mb er ikke lenger oppgitt.. Vet ikke hvor lenge mange har ønsket seg en måte å sortere harddisker etter kr per mb, men nå ser det ut som om det ikke er oppgitt kr/mb en gang. så beveger seg legre vekk.

Har ikke brukt den nye prisguiden så mye enda, så kan hende at det går ann å filtere etter størrelse ol. Men i såfall er det vanskligre å få til enn den gammle, så det er jo ikke positivt.

Nei gå tilbake til tegnebordet igjen. Og håper dere ikke har kastet bort så alt for mye penger på å få i stand denne nye prisguiden.

Btw. er ikke mot endringer på sider jeg bruker, da dere oppgraderte utseende på hw.no var jeg fornøyd, og vendte meg til det, men dette er noe annet. Vil ikke vende meg til mindre funksjoner på ett verktøy.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alternativer under hovedgrupper for filtrering sorteres etter antall produkter som matcher valget.

Jeg utfordrer prisguiden 2.0 teamet til å raskt filtere skjermkort på en lite populær/ny grafikkprosessor eller et moderkort med et skjeldent brikkesett. Ekstra morsomt er det at man ser ikke på alderen/eksistensen. Det er plenty med grafikkprosessorer som for lengst er utgått. At de en gang er registrert er vist mer enn nok. På slike kategorier listes alternativene i et salig kaos i stedet for alfabetisk.

Dette stiller seg bare inn i rekken av ikke gjennomtenkte løsninger og jeg merker at jeg begynner å bli ganske provosert over hele greia.

FIX IT

Lenke til kommentar

Søkefungsjonen har lite eller ingen treff,enda :no:

Synes fortsatt at v2 er dårlig,men ser at det dukker opp flere filtrerings-parametere ved de forskjellige produktgrupper.

Noe bedring,ja :roll:

Edit:

Tv filtret har fortsatt ikke tomme sortering.

Og pris filteret er helt idiotisk,man kan heller selv skrive inn ønsket prisområde.

Har man valgt et prisområde,kan man ikke velge "alle priser" .

Endret av spaltcha
Lenke til kommentar

Det svares, men det ble gjort i en annen tråd hvor forretningsansvarlig uttalte seg:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;#entry1461852

Det er stor pågang på flere fronter for tiden, så det er ikke fullt så lett å rekke over alle steder. Jeg kan prøve å svare på enkelte ting, men det faller litt utenfor mitt bord. Ellers så undersøker jeg som best kan for å kunne viderebringe svar på det dere måtte lure på.

Det jeg vet skal bli fikset og som utviklerne er gjort obs på er:

- Manglende kategorier (spesielt kjøleutstyr)

- Mulighet til å liste kategorier flere steder (de som passer inn under flere "faner")

- La underkategorier listes opp uten at man må klikke seg inn på hovedkategori. Dette for å spare brukere for klikk

- Ha samme filtreringsvalg i ny som gammel (dvs, det vi i backend markerer som "simple search" skal komme øverst, mens alt annet plasseres nedenfor).

- Fikse problemer med handlekurv.

Nevnte ting bør falle på plass rimelig kjapt, slik at dere ikke opplever vanskeligheter med bruk av guiden. Skal etter beste evne videreformidle det jeg blir informert om, men samtidig er også undertegnede veldig presset for tid med å få på plass alt innholdet dere trenger (dvs produkter i guiden og det med god nok kvalitet) så jeg håper på litt tålmodighet akkurat der. :)

Lenke til kommentar

Det er jo utrolig at ingen har tatt tak i dette! Når en bedrift plutselig har en kritisk funksjon som ikke lenger fungerer, da setter man seg ikke ved tegnebordet for å se hvordan man skal designe en ny løsning. Man løper til backuparkivet, laster opp siste fungerende versjon og jobber derfra.

Jeg antar at det er oppegående herrer og kvinner hos Edda Media, så hvorfor i all verden dette ikke har skjedd ennå, kan jeg ikke begripe.

Anbefaler alle å registere seg på Edda Media feedback, og stemme opp saken her.

Lenke til kommentar
Synes den nye er helt knall, jeg. Penere og mer oversiktelig. Var på tide med en fornying. :)

Joda, men de har mye arbeid. Forandringer en en ting, men det er veldig mye som faktisk ikke fungerer og ikke minst er det mye som mangler.

En naturlig nok nedprioritert del er "verktøy". Prøv å finn deg et Ociliskop. Ikke mye hjelp å få fra den kategorien.

Lenke til kommentar

Nja.. Tror vi skal vente og se. selv var jeg ikke veldig begeistret over den nye designen på nettverket da den kom, men nå syntes jeg den er himmelsk. Selvsagt. Det er fremdeles en del ting jeg mener var bedre ved den gamle disignen.

tror det blir mye det samme med prisguiden. De holder på å fikse den litt og litt. Og etter en stund tror jeg vi kan få en fungerende design(er denne jeg tenker på. resten blir fikset over tid) som alle kan bli fornøyd med eller i minste fall leve med :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...