Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Slanketråden, blir dere med?


MrLuni

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg slutta å bite negler, takket være en annen tråd, så da skal jeg muligens få gått ned litt via denne? ;)

 

Jeg er kanskje med, men da må jeg ofre så mye av styrketreningen at jeg må se det ann! For meg funker det visst enten kun å trene cardio/utholdenhet, eller tung styrke. Muskler og høyere fettprosent, eller mindre muskler og mindre fettprosent er spørsmålet!

Lenke til kommentar

Hei, det er litt tidlig for meg å begynne på slankingen (starter etter jul). Men abefaler dere å ta en titt på denne tråden. Den omhandler et utrolig bra kostholds konsept som gir deg muligheten til å gå ned i fettprosent mens du øker i musklemasse og beholder energien.

 

Synes forresten at noen av dere høres litt tynne ut.. 190 fra topp til tå og 100kg her :thmubs:

Lenke til kommentar

Når jeg slanket meg (nå gjelder det mer å holde vekten):

 

Så holdte jeg kaloriunderskudd, ja jeg telte kalorier. Høres kanskje litt drastisk men det hjelper. Lå på sånn ca 1600-1800 Kcal pr dag og jogget som regel bort 350-500 Kcal hver dag (det var det som det sto på joggemaskinen. At det ikke stemmer er en annen sak).

 

Jeg jogget 4 dager i uken. Kanskje mer, men lå som regel på 4 dager.

 

Begynte å tenke over hva jeg puttet i kroppen. Sluttet med godteri, brus og juice blandt annet (var også andre grunner som gjorde at jeg valgte bort juice). Spiser mye salat etc -> Spiser mindre pr måltid (spiser 3 måltider -> Frokost, Middag og Kvelds. Blir jeg sulten mellom måltidene tar jeg frukt)

 

Trener også styrke med hovedfokus på bryst og mage. Er ikke ute etter å bli stor, liker heller å være slank. Så for meg er det viktigere med six-pack enn stor biceps. Trener jo også armer. Men er bare for at det skal se bedre ut, ikke oohh jeg tar 150kg i benk t.t

Endret av toy_man
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...