Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Slanketråden, blir dere med?

MrLuni

Anbefalte innlegg

Jeg har kommet meg greit igang med styrketreningen nå, og skal ned i vekt (igjen).

Jeg er 84kg 173,5cm og skal ned til 75kg.

Om vi er partnere om dette så går det lettere!

Her snakker vi litt loggføring, bilder osv.

Noen som er med på prosjektet? Starter veeeldig strax

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg slutta å bite negler, takket være en annen tråd, så da skal jeg muligens få gått ned litt via denne? ;)

Jeg er kanskje med, men da må jeg ofre så mye av styrketreningen at jeg må se det ann! For meg funker det visst enten kun å trene cardio/utholdenhet, eller tung styrke. Muskler og høyere fettprosent, eller mindre muskler og mindre fettprosent er spørsmålet!

Lenke til kommentar

Hei, det er litt tidlig for meg å begynne på slankingen (starter etter jul). Men abefaler dere å ta en titt på denne tråden. Den omhandler et utrolig bra kostholds konsept som gir deg muligheten til å gå ned i fettprosent mens du øker i musklemasse og beholder energien.

Synes forresten at noen av dere høres litt tynne ut.. 190 fra topp til tå og 100kg her :thmubs:

Lenke til kommentar

Når jeg slanket meg (nå gjelder det mer å holde vekten):

Så holdte jeg kaloriunderskudd, ja jeg telte kalorier. Høres kanskje litt drastisk men det hjelper. Lå på sånn ca 1600-1800 Kcal pr dag og jogget som regel bort 350-500 Kcal hver dag (det var det som det sto på joggemaskinen. At det ikke stemmer er en annen sak).

Jeg jogget 4 dager i uken. Kanskje mer, men lå som regel på 4 dager.

Begynte å tenke over hva jeg puttet i kroppen. Sluttet med godteri, brus og juice blandt annet (var også andre grunner som gjorde at jeg valgte bort juice). Spiser mye salat etc -> Spiser mindre pr måltid (spiser 3 måltider -> Frokost, Middag og Kvelds. Blir jeg sulten mellom måltidene tar jeg frukt)

Trener også styrke med hovedfokus på bryst og mage. Er ikke ute etter å bli stor, liker heller å være slank. Så for meg er det viktigere med six-pack enn stor biceps. Trener jo også armer. Men er bare for at det skal se bedre ut, ikke oohh jeg tar 150kg i benk t.t

Endret av toy_man
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...