MrLuni Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg har kommet meg greit igang med styrketreningen nå, og skal ned i vekt (igjen). Jeg er 84kg 173,5cm og skal ned til 75kg. Om vi er partnere om dette så går det lettere! Her snakker vi litt loggføring, bilder osv. Noen som er med på prosjektet? Starter veeeldig strax Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Kan godt melde meg på jeg Er 183 og veier 92 kg, vil ned til 85. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 Jeg har så vidt startet denne veka med å spise mindre en det jeg gjør til vanlig.. Fra mandag av så er det i full gang tenker jeg.. Trener du? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Har slanket meg i en lengre periode nå, så blir vel kanskje litt juks å melde seg inn nå? Uansett, jeg veide 75.6 når jeg startet for 4 uker siden, og veier nå 69.7. Jeg skal ned en kilo til før jeg er fornøyd Endret 4. november 2009 av Bjarnemann Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 Hvor høy er du? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Litt tynn da kanskje? Endret 4. november 2009 av luni Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Nå har jeg slutta å bite negler, takket være en annen tråd, så da skal jeg muligens få gått ned litt via denne? Jeg er kanskje med, men da må jeg ofre så mye av styrketreningen at jeg må se det ann! For meg funker det visst enten kun å trene cardio/utholdenhet, eller tung styrke. Muskler og høyere fettprosent, eller mindre muskler og mindre fettprosent er spørsmålet! Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Nå har jeg slanket meg en stund. Og har snart nådd målet mitt. Er 181cm og 66kg -> gutt Vil bare ønske dere alle lykke til. Ikke la motgangen gå dere til hode, bare tenk at det er verdt det! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hei, det er litt tidlig for meg å begynne på slankingen (starter etter jul). Men abefaler dere å ta en titt på denne tråden. Den omhandler et utrolig bra kostholds konsept som gir deg muligheten til å gå ned i fettprosent mens du øker i musklemasse og beholder energien. Synes forresten at noen av dere høres litt tynne ut.. 190 fra topp til tå og 100kg her :thmubs: Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hvordan er det folkens slanker seg her inne? luni: Og nei, jeg er ikke tynn Er nok en litt kraftig normal person, ikke noe mer. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Forresten, anbefaler dere å få dere en fettklype og ikke se på vekten, det blir feil. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg har kommet meg greit igang med styrketreningen nå, og skal ned i vekt (igjen). "Igjen" er stikkordet her. Det er ikke bare slanking du må komme i gang med, men en annen livsstil, ellers kommer du til å lage en ny tråd om 1 år igjen Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Jeg fikk prolaps for 1,5år siden og det gjorde slutt på trening osv. Ble soffaliggende me go mat, gjorde meg 10kg for feit Men nå er ryggen helt fin så da er det bare å kjøre på Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Når jeg slanket meg (nå gjelder det mer å holde vekten): Så holdte jeg kaloriunderskudd, ja jeg telte kalorier. Høres kanskje litt drastisk men det hjelper. Lå på sånn ca 1600-1800 Kcal pr dag og jogget som regel bort 350-500 Kcal hver dag (det var det som det sto på joggemaskinen. At det ikke stemmer er en annen sak). Jeg jogget 4 dager i uken. Kanskje mer, men lå som regel på 4 dager. Begynte å tenke over hva jeg puttet i kroppen. Sluttet med godteri, brus og juice blandt annet (var også andre grunner som gjorde at jeg valgte bort juice). Spiser mye salat etc -> Spiser mindre pr måltid (spiser 3 måltider -> Frokost, Middag og Kvelds. Blir jeg sulten mellom måltidene tar jeg frukt) Trener også styrke med hovedfokus på bryst og mage. Er ikke ute etter å bli stor, liker heller å være slank. Så for meg er det viktigere med six-pack enn stor biceps. Trener jo også armer. Men er bare for at det skal se bedre ut, ikke oohh jeg tar 150kg i benk t.t Endret 5. november 2009 av toy_man Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hva med oss som vil legge på oss noen kilo? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hva med oss som vil legge på oss noen kilo? Dere kan jo begynne med å finne dere en annen tråd Men jeg antar du vil ha mer muskler og ikke mer fett, da er saken ganske enkel: spis proteiner og tren med vekter. Lykke til Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Noen forslag til mager men go mat da? Kylling er vell selvsagt her, men må vell gjøre noe med den og Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Diverse kjøttpålegg, grønnsaker, biff, magert svinekjøtt og fisk Dog, så skal du vel ikke være så redd for fettinntaket (innenfor rimelighetens grenser så klart), da det er karbohydratene som er blitt den store stygge ulven, og som man bør prøve å kutte ned på. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Litt over 1,70 og veier knappe 50 kilo så tror heller jeg står over denne Infact tror jeg har gått rundt med bendel orm i åresvis for jeg spiser da mye uten og gå opp noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå