kandinsky Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Mye rare navn på lista, men uten å gå videre inn på det, så blir det Points som får min stemme. Fordi han ikke er så hårsår som mange her har en tendens til å gi utrykk for. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Tough choice mellom to stk, men min stemme går til: POINTS Aktiv, har masse tid () og provoserer nesten aldri på forumet. Endret 3. november 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Points uten tvil. Kan vel også si at Hyrlen sto i mine tanker, og jeg mener han hadde passet best, men han er dessverre ikke så aktiv i kampene så valget falg på en annen. Endret 3. november 2009 av Raste Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hadde egentlig bedt om å ikke blitt satt opp på lista, men det betyr ingenting uansett. Min stemme går ihvertfall til Points. Wisbatov en liten nanometer bak. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Stemmer på Wisbatov. Gode poster og virker som en fornuftig kar som kan gjøre en god jobb. Edit: Eg mener at de fleste på den lista hadde gjort en knakende god jobb, men Wis er litt foran dere andre i mine øyne. Endret 3. november 2009 av Hans-o Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Stemmer på Points. Seriøs og aktiv bruker Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Stemma mi går til Hyrlen Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Av de nominerte så får Points min stemme. Han er som regel her inne rimelig timene før og etter kamp, og gjerne under også. Det er her diskusjonene oppstår, og naturligvis er det greit å ha en pålitelig bruker her inne som kan fungere som talerør for en supporterbase. Undertegnede ser nesten alle kamper på pub, og kan ikke være her inne like før / under / like etter kamper. Kunne gjerne tenkt meg Hyrlen i denne rollen, men han er som meg ikke fullt så aktiv her ikke lengre. Archanios hadde vært en kjempevalg. Fantastiske poster på karen, beste i United-tråden, uten noen som helst tvil Men stemmen min går til Points Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg stemmer på Points, av den grunnen at han er aktiv og har hatt en positiv utvikling når det kommer til oppførsel. Å den vil nok fortsette om han får dette vervet. Ellers så syns jeg det er synd at Manx, GBD o.l ikke er nominert. Om enn kun av sentimentale grunner. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 GBD er dessverre ikke så mye her. Ellers er han en knakende god kar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Min nådeløse stemme går til Points. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Teller du stemmene, Wisbatov? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Points | Wisbatov | Hyrlen |||||||||||| ||||||||| |||| Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Wisbatov: 9 Points: 13 Hyrlen: 4 Du glemte en stemme på deg selv, Points Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Min stemme går til Points. Han er aktiv, seriøs og har altid en egen mening om ting. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg stemmer på Hyrlen. Hvor har det blitt av Manx? :S Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Du kan jo ikke stemme siden du ikke er United tilhengeren. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Nå er jeg kanskje litt utenfor,men hva skal vi med formann? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Det beste er vel om du leser litt i denne tråden: Link Lenke til kommentar
Corey Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Aaah..In that case,I vote for Points! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå