Khezerghul Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Jeg var også til å begynne med mest keen på å høre på techno og elektronika ettersom det er det som er min (u)musikalske bakgrunn, men jeg ble positivt overrasket over hva bredden av musikk hadde å tilby, men for all del. Men ettersom systemet nå er utviklet og fungerer så bra som det gjør, så skal man ikke se bort fra at man kanskje får Trance Hero og sånt innen nær fremtid. Hmmm... Får nå inderlig håpe for husfredens skyld at de ikke kommer med en Thunderdome Hero! Da blir jeg vel kasta ut på dagen :!: Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 så skal man ikke se bort fra at man kanskje får Trance Hero og sånt innen nær fremtid. Ser ikke helt hvordan trance skal kunne brukes i DJ Hero. Er ikke mye scratching i trance for å si det slik. Jobben til en trance DJ er vel primært å mixe slutten på en låt inn i en annen (noe som faktisk er fraværende i DJ Hero). Lenke til kommentar
Largie Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Må bli noe som Crossfade Hero eller noe, der man får en hel miksepult Lenke til kommentar
Khezerghul Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 (endret) så skal man ikke se bort fra at man kanskje får Trance Hero og sånt innen nær fremtid. Ser ikke helt hvordan trance skal kunne brukes i DJ Hero. Er ikke mye scratching i trance for å si det slik. Jobben til en trance DJ er vel primært å mixe slutten på en låt inn i en annen (noe som faktisk er fraværende i DJ Hero). Kanskje Trance er et dårlig eksempel, men det er nok av områder innenfor elektronika/tekno/house/gabber/happy hardcore hvor scratching forekommer. Så blir nok lansert egne sjangerspesifikke spill før eller senere. Hmmm.... Lurer på om man da kommer til å få henholdsvis West- og East-Coast Hero med påfølgende krangel og krigføring mellom fansen :!: Endret 3. november 2009 av Khezerghul Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Kommer dette spillet til Wii? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Kommer dette spillet til Wii? Jepp, jeg spiller på Wii. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jupp, det finnes til Wii, Elgkjøp selger for 790,-: http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll...ERO/wii-dj-hero Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Ekte DJs spinner vinyl Ser ikke ut som folk har så mye peiling på hva som ligger bak å være en DJ, men det er vel like greit, så tjener de som lager disse jalla griene noen kroner og vi kan sitte hjemme i stua å late som vi er Eminem sin beat meister. /rant Endret 3. november 2009 av anotherzen Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg venter for min del på glitch hero Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Ser at dette får overraskende høy score rundt omkring, så må vel kjøpe meg dette nærmere jul eller lettere = *ønskeliste* Lenke til kommentar
Beanis Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Dubstep Hero, det hadde jeg kjøpt. Wubwubwubwub! Lenke til kommentar
aGal Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Dette må jeg ha, om pengene strekker til utover vinteren! Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Vil anbefale alle å prøve dette først. Syns dj'ing er kult osv, kjøpte spillet. Ble ganske skuffa, kule sanger osv, men fikk ikke noe ordentlig feeling.. Ikke noe dårlig spill! men prøv det først, det koster jo flesk ;-) Lenke til kommentar
aGal Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Prøvde DJ Hero på elkjøp i dag, 3 min er ikke akkurat lenge men fikk et inntrykk. Det kan nok være morsomt til fest og vennebesøk, men å sitte alene med plata kan nok være litt tamt! Kjentes ut som den er laget av god kvalitet selve snurresaken. Var på en x-box jeg testa. Pengene mine går nok heller til 2 andre titler istede for bare DJ Hero! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Prøvde DJ Hero på elkjøp i dag, 3 min er ikke akkurat lenge men fikk et inntrykk.Det kan nok være morsomt til fest og vennebesøk, men å sitte alene med plata kan nok være litt tamt! Kjentes ut som den er laget av god kvalitet selve snurresaken. Var på en x-box jeg testa. Pengene mine går nok heller til 2 andre titler istede for bare DJ Hero! Omtrent samtlige anmeldelser jeg har lest sier at spillet ikke blir morsomt før etter en halvtime ++ med spillet. Vet ikke om dette stemmer, men 2-3 minutter er kanskje litt kort tid å gjøre seg et inntrykk på? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Prøvde DJ Hero på elkjøp i dag, 3 min er ikke akkurat lenge men fikk et inntrykk.Det kan nok være morsomt til fest og vennebesøk, men å sitte alene med plata kan nok være litt tamt! Kjentes ut som den er laget av god kvalitet selve snurresaken. Var på en x-box jeg testa. Pengene mine går nok heller til 2 andre titler istede for bare DJ Hero! Du tar feil.. Det spillet her er faktisk best alene.. Og du må nok prøve mer enn 3 minutter for å bli varm i trøya.. Spillet er konge. Begynner å få fem stjerner på expert nå.. moro... Lenke til kommentar
aGal Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Prøvde DJ Hero på elkjøp i dag, 3 min er ikke akkurat lenge men fikk et inntrykk.Det kan nok være morsomt til fest og vennebesøk, men å sitte alene med plata kan nok være litt tamt! Kjentes ut som den er laget av god kvalitet selve snurresaken. Var på en x-box jeg testa. Pengene mine går nok heller til 2 andre titler istede for bare DJ Hero! Du tar feil.. Det spillet her er faktisk best alene.. Og du må nok prøve mer enn 3 minutter for å bli varm i trøya.. Spillet er konge. Begynner å få fem stjerner på expert nå.. moro... Helt sant, dog vil jeg foretrekke et par andre spill før jeg kjøper dette. Kommer nok til å vente litt så kanskje man får en god pris på det! Helt grei nå men gjør ikke noe om de kommer nærmere 500-lappen i pris. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 forresten.. den beastie boys vs foo fighters miksen er helt syk.. Umulig å få fem stjerner jo.. Prøver å få 5 stjerner på alle miksene på medium ( i første omgang) og den er eneste jeg mangler. Spiller gjennom nesten uten feil og med alle euforiaene.. Men får alltid 4. er det 70000 man må ha? Jeg har fått 69000.. Jeg får 5 stjerner uten problemer på alle andre. Får også 5 stjerner på endel mikser på ekspert.. Forstår ikke noe jeg.. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 klarte det til slutt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg