HauksA Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 WOHOOOOOOOOOOOOOOO! Fakk yo mobilt bredbånd! Så en liten fakk yo til nextgentel som sa de kunne levere på dagen, ikke fjorten dager etter at jeg hadde flytta Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Aw man hvordan klarer du deg uten? jeg sutrer nesten uten internett i noen timer. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hade aldri greid mer enn 2 timer jeg, allerde da begynner jeg å få frysinger blir kvalm, begynner å svette, få feber osv. Internett er værre enn heroin Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Modemet tok kvelden her om dagen, så nå sitter jeg med en laptop som tar internett fra naboen og sender det til min egen router. Heldigvis er nytt modem på vei i posten Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Scary shit! Nesten så jeg oppretter enda en linje, backuplinje! Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Da var nytt modem på plass og alt er tilbake til det normale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå