Mr.Spørsmål Skrevet 11. oktober 2001 Del Skrevet 11. oktober 2001 Jeg har satt inn hovedkortet, monterte alt! Og selvfølgelig fikk jeg en svartskjerm. Problemstillinger: 1: Jeg har satt inn IDE-kablene, svartskjerm. 2: Jeg satt IKKE inn IDE-kablene, svartskjerm. Jeg vet ikke om det er skjermkortet som streiker heller p.g.a ingen piping. Det er ikke ram'en min. Jeg har Pentium 4, 1.6 GHz, men hovedkortet mitt tåler 1,5 GHz kun ved BIOS-Oppgradering, har dette noe å si? Jeg kan ikke få oppdatert den p.g.a svart skjerm Lenke til kommentar
t_man Skrevet 11. oktober 2001 Del Skrevet 11. oktober 2001 Sikker på at du har satt alle led-kablene riktig. Prøv å snu kablene, kanskje hjelper det. Lykke til :smile: Lenke til kommentar
Mr.Spørsmål Skrevet 11. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2001 Ja, de er riktige, men det går ikke! Uff Lenke til kommentar
Gega Skrevet 11. oktober 2001 Del Skrevet 11. oktober 2001 Har du PSU som støtter P-4??? Dette er en typisk feil vist den ikke får strøm nok Hilsen Geir Lenke til kommentar
skol Skrevet 12. oktober 2001 Del Skrevet 12. oktober 2001 Hei, for at vi skal klare å hjelpe deg er det alltid en forutsetning at dere som vil ha hjelp, tar og lister opp ALT av hardware dere har i PC'en. Da kan vi få en oversikt over hva som kan være problemet, istedet for å komme med post etter post og spørre om hvilke enkeltkomponenter som PC'en din består av. Skjerpings!!! Lenke til kommentar
mad-max^ Skrevet 13. oktober 2001 Del Skrevet 13. oktober 2001 Hei! Mr.Spørsmål spør om min pc. Vis skulle bygge den her om dagen! det er en Pentium 4 1,6 ghz Boxed Socket 423 Asus P4t-f hovedkort Socket 423 2x 128 RAMBUS/RIMM 800 mhz Chieftec DX-01B-D Dragon Super midi tower med 340w strømforsyning IBM Dekstar 60GXP 40gb 7200rpm Lg electronics 52x cdrom Plextor 24x 10x 40x Point of View geforce 2 gts pro 64mb Diskettstasjon Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 13. oktober 2001 Del Skrevet 13. oktober 2001 hvis du har mulighet til det prøv en annen cpu på hovedkortet og et annet hovedkort på cpuen din jeg hadde fått et ødlagt hovedkort og det ødla cpuen min så når jeg testa ble en annen cpu også ødlagt... jeg og fikk ikke skjermbilde bare svart skjerm(dette var amd da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå