AfterGlow Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Fra uventet hold kommer endelig et nytt cricket-spill til PC. Les mer Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Tipper at Norge kanskje ikke er det landet i verden som kommer til å bidra mest til dette spillets suksess Jeg kan svært lite om vannpolo, baseball, NFL og cricket... men NOEN i Norge er jo også interessert i cricket... jeg har aldri satt min fot i en racket ihvertfall Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hehe... Ja, "endelig" kom cricketspillet jeg har vært på utkikk etter i alle disse årene... Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Godt ventetiden er over. Selv om Cricket Champs 98 fortsatt er et bra spill! Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Morsomt å se, har spilt International Cricket Captain 2009 men blir ikke helt det samme ettersom man der kun har kontroll over det taktiske. Gleder meg til å få prøvd dette, kan bli interessant:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg