Howard Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Cowon er klar med sin nye mediaspiller I9, som tross kompakt størrelse har mye bra funksjonalitet på lager. Les mer Lenke til kommentar
xdye Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Lydformater: MP2, WMA, FLAC, OGG, APE, WAV MP3 kanskje? Lenke til kommentar
Howard Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Yes, takker, fixed, selv om den faktisk støtter MP2 også Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvordan er disse til lydbøker? Er de oversiktlig og brukanes? Eller er andre spillere å foretrekke? Lenke til kommentar
mpkoh Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Har iAudio 7, som virker å være lillebroren til denne, og 7-ern er en helt overlegen spiller, og 9-er ser ut til å være enda råere. Spillerne er oversiktlige, og jeg bruker de en hel del til lydbøker selv. Men er lydbøker viktigere enn musikk for deg, er dette kanskje en bedre spiller enn du trenger. Lydbøker trenger vanligvis ikke så bra lydkvalitet, og det er nettopp i lydkvaliteten iAudio har sin styrke. Kjøp noen skikkelig gode høretelefoner, og bruk flac-filer (gratisprogrammet EAC er fantastisk), så er det få spillere som er i nærheten. (En av de få er sansa clip (gammel review men dog), som også er en fantastisk spiller, til en latterlig lav pris, men ikke med samme effekt som iAudioen.) Både Sansa clip og iAudio anbefales på det aller varmeste. Jeg kan vanskelig bli mere fornøyd med de spillerne mine. Endret 6. november 2009 av mpkoh Lenke til kommentar
Anthony Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Har den innebygd høytaler? Eller er det noen som vet om en bra spiller med innebygd høytaler? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Har den innebygd høytaler?Den har det, synd at den ikke tar minnekort dog. http://www.cowonglobal.com/product_wide/iA...duct_page_1.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg