knottsau Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Trenger reiseforsikring for 3 måneder (for reise i Europa). Får man kjøpt det, eller må man kjøpe for et helt år? Hvor isåfall? Er 20 om det har noe å si. Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hm, går vel ann å skaffe reiseforsikring igjennom forsikringsselskapet ditt, og si den opp etter 3 mnd, eller ringe dem å høre hvordan du kan gjøre det. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Du kan godt kjøpe det hvis du henvender deg til et forsikringsselskap, men en helårsforsikring kan uansett være smart å ha. Videre må du være klar over at en helårsforsikring ikke nødvendigvis dekker opphold som er så lange - og at den må utvides ekstra for dette. Likevel kan det nok være en vel så billig forsikring inkl. utvidelse, enn en helt separat en. Hør litt rundt. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 jeg trenger reiseforsikring for 5månder i india. noen tips? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Helårs reiseforsikring dekker normalt reiser opp til 45 dager. Så du må ha en egen utvidet Du får kjøpt reiseforsikring for perioden du skal reise. Du slipper å betale for f.eks et halvt år om du kun skal reise i 3mnd. Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Skal ikke på en reise som varer i tre måneder. Skal bare på småturer i Europa i løpet av denne perioden. Men om tre måneder skal jeg kjøpe en annen reiseforsikring som gjelder i Usa også, derfor tenkte jeg og kjøpe vanlig reiseforsikring å ha frem til da. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Ah. Om du har kredittkort kan du sjekke om du får med gratis reiseforsikring på turene dine i Europa hvis du betaler reisen med kortet. Ellers er det fullt mulig å tegne en vanlig reiseforsikring og si den opp etter 3 mnd. Men de har nok ikke 3månederspakke Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Betaler ikke reiser med kredittkort. Hvis man skaffer en helårsforsikring og sier den opp etter tre måneder, så må man vel likevel betale det samme som for et helt år? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Nei, du får refundert beløpet. Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Så man får igjen litt av beløpet? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jepp, hvertfall hos Gjensidige. Du betaler for et år, men om du sier opp etter 3mnd, får du igjen 3/4 av pengene. Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Nice, satser på den Lenke til kommentar
wailer Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 kjøpte meg reiseforsikring for 6månder nå (fikk ikke for 5) kom på 6000kr. ganske dyrt men er ingen ting i forhold til hva jeg må ut med om jeg ikke hadde hatt forsikring og jeg haded blitt syk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå