Alpha123 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Spillet er ikke en standard shooter, men heller en slags RPGshooter. Har spilt dette i ca 5-6 timer tilsammen og det ble som jeg fryktet, jeg kjedet meg ihjel! skal vite at jeg er glad i shooter (ihvertfall i de der det ikke kreves 2000 kuler for å drepe en fyr i bar overkropp) og jeg elsker RPG'er som baldurs gate, nwn, Fallout serien osv. Men Borderlands.. jeg skjønner ikke hva som gjør folk spent over det spillet. For det første så er det ikke en orntlig shooter, og heller en dårlig rpg (kjedelige grindequester, null dialog osv) Våpnene og det systemet der har vi jo også sett før. 6-7 forskjellige typer våpen med uendelige stats ala diablo. Settingen er jo som tatt ut av fallout\mad max.. har jo sett sånt blitt spillmatisert en million ganger tidligere! Sitter på en måte igjen med en nedstrippet actionversjon av Fallout. Kan noen forklare meg hva det er som liksom skal gjøre Borderlands så sykt bra? for jeg har virkelig store problemer med å se det Lenke til kommentar
Vemund Veien Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Multiplayer med folk du kjenner trur eg er ganske nødvendig for å få noko ut av dette spelet. Til gjengjeld kan det vere dritartig då. Meg og 3 kompiser pløyde gjennom det som kvar sin klasse, og då funka det ganske bra. 6-7 våpen med ulike stats er ein liten underdrivelse. Er rett nok berre så mange kategorier, men stats, looks og feel varierer ganske mykje innan kvar våpen-klasse. Anyway. Ikkje beste spelet lagd nokon gang, men som coop multiplayer syns eg det er ganske dritfett. Endret 3. november 2009 av sjukheit Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Hva er det du mener med at det ikke er et ordentlig shooter? Forstår heller ikke det du sier om at det bare blir et kjedelig grinding galskap, har spilt i over 20 timer og har ikke hatt noen øyeblikker hvor jeg har kjedet meg, og jeg spiller i tillegg uten multiplayer delen, og kan bare tro hvor gøyt det hadde vært å spilt med andre. Det jeg liker med spillet må være grafikken, hvordan verden ser ut og oppfører seg. Er ikke som feks Cryis hvor alt må se så perfekt og realistisk som mulig, men heller bare et storslått spill med mange muligheter og mye morro :-) Jeg synes at karakterene i spillet var underholdende og stemmen / dialogen var bra (har spilt andre spill som er MYE dårligere på det området) Liker også hvordan de forskjellige dyrene og mennenske reagerer på kuler, noen av dyrene har feks en veldig god armor forran og bør taes fra siden eller når de skriker(taunter) siden de da åpner kjeften sin. Men spillet er ikke for alle, jeg personlig ble helt betatt av spillet og WoW kommer nå på andreplass av hva jeg spiller om dagene. Endret 3. november 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hvis du ikke liker det, hvorfor bruker du tid på å prøve å forstå hvorfor andre liker det? Kan du ikke bare spare tiden og bruke det på noe annet? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Absolutt enig med deg Sensur10, føles ut som en dårlig blanding mellom Redneck Rampage og WoW med litt Mad Max gener i seg. Et lite pluss til grafikken skal de få tho =) Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 å spille borderlands alene er vel definisjonen på bortkastet tid? Prøv det med 3 kompiser og opplevelsen løftes hundre hakk med en gang.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Kommer an på smaken med dette spillet. Noen faller pladask, mens andre ikke forstår morsomheten i det. Jeg digger gameplayet og har allerede runna det 1.5 ganger. 1 gang offline og hallveis online nå. Syns det er supert, men vet ikke hva som drar meg mot det... Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 kjøpte meg dette idag og skal teste det ut litt ikveld, fekk bare fert inpå ein liten halvtime tideligere idag så vet forsatt ikke helt hvordan det er.. singelplayer char og multiplayer char kan man spille begge med samme personen? slik at om eg kommer langt på singelplayer kan eg forsette på den personen på multiplayer? Lenke til kommentar
schlinkey Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Å spille Borderlands alene vs coop er som natt og dag. Er jo hysterisk å mose minimutanter og psychotryner sammens med venner Edit: Til spørsmål over; ja, du kan det. Singleplayer/multiplayer questing osv fungerer strålende. Endret 4. november 2009 av schlinkey Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) kan man spille begge med samme personen? slik at om eg kommer langt på singelplayer kan eg forsette på den personen på multiplayer? Ja stemmer det. Er enig med OPen. Du kjeder deg ganske fort om du er "uheldig" og klarer å se igjennom all hypen og oppdaqer at spillet er svært ensidig og tilbyr ingenting av en opplevelse bortsett for å finne loot. Den er ingenting annet enn en WoW spiller nivå spill....en 14tis som ikke takkler å følge med på dialog og handling. Men for all del, er plass til slike spill her i verden. Om noen liker det, så flott for dem. Endret 4. november 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) AvidGamer: Det handler vel heller om å ha noen gode kompiser en trives å spille sammen med, da blir et slikt spill sinnsykt gøy.. Det handler om hvor sinnsykt mye mer hektisk og intenst spillet blir når en er 4 stykker og må samarbeide.. looten er bare en liten bonus oppi det hele.. Trenger ikke story eller avansert gameplay med mye action og coop Ta resident evil 5 feks; jeg synest spillet var døllt, la det i fra meg etter noen timer spilling. Noen uker senere begynte jeg på nytt i lag med en kompis, HERREGUD for en forandring, vi koste oss skvett ihjel gjennom hele spillet som plutselig var gått fra døllt til fantastisk, krysser alle fingrær og tær for en snarlig oppfølger Endret 4. november 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 og tilbyr ingenting av en opplevelse bortsett for å finne loot. Litt som alle andre loot-sentrerte spill (som Gearbox aldri har prøvd å skjule at Borderlands er), med andre ord? Den stiliserte grafikken, førstepersonsperspektivet og den futuristiske settingen lurer sikkert enkelte, men kjernen av spillet er fremdeles en diabloklone. De handler som kjent levels og loot. Folk som liker både Diablokloner og FPS-er vil sikkert like Borderlands, og det samme vil coop-fantaster som begynner å gå litt lei av zombier i Mercy Hospital. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå