Riot™ Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Ey! Tok en spontan en og skaffet meg leil! Det kribler i magen, men fytti grisen dette kommer til å bli bra! WEEEE :D Tre store soverom, stue, kjøkken, bad, og bod. Cha-ching! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 leste noe helt annet først, men konge det. Gratulerer Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Gratulerer! Hvor da? Praktisk til forumtreff? ;P Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Skaffet leilighet = kjøpt? Grattis isåfall! Dette må da være noe for nerdebula-tråden ;D Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 @Peppep: Nja, det kan jo hende. Er plass til et par der ja. @Clvn: Nei, leiet. Ja når jeg får opp alle pcene og TVen senere, så blir det nok nørdebilde på G. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Eyyy.. du er ikke tam mann! Nå man vet man lever livet ikke sant.. Helt på kanten.. Kniven på strupen, mann! Men grattis Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 leste noe helt annet først, men konge det. Gratulerer second.. Ot: har du noen pics? Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 grrrrrratulerer! Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 Nei, ingen bilder, men det kommer. Takk! Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Gratulerer! (Eller Gratolerer jeg liker å si!) Bilder fra den nyskaffede kåken? Lenke til kommentar
JeanDietrich Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Gratulerer, selv har jeg lett lenger etter en egen ... Endret 27. november 2009 av JeanDietrich Lenke til kommentar
JeanDietrich Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Ser nå at det skulle stå "kåk". Jaja, alt man opplever i denne forunderlige verden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå