oisteinolsen Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Har et spørsmål til dere macgururer som har kjennskap til t68i og dens funksjoner sammen med Mac. -Har T610 de samme egenskapene. da tenker jeg på styring av iTunes og DVD player via bluetooth og syncing av kontaktbok og kalender? Lenke til kommentar
geokri Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 styring av dvd og itunes vet jeg ikke noe om, men den støtter syncml så da er hvertfall ikke synkronisering av kontakter og avtaler noe problem Lenke til kommentar
levlex Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Det ville jo vært litt idiotisk om man trakk tilbake et slikt tilbud ved lansering av en ny modell. Apple og SE samarbeidet jo for det meste om Blåtann, så vil tro at det er mulig ja. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 så vidt jeg har sett hittils så er det kun kontakter som kan synkes med T610. Pathcene jeg har på min gir meg bare det. Når det gjelder styring har ikke dette så mye med sammarbeid. Jeg kunne jo flytte over kontakter til min Ipaq H3870 uten ekstra programvare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå