Kenneth Solfjeld Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Rullestein V1 Nikkor AF-S VR 70-200mm f/2.8G IF-ED@200mm ISO 100 10 sek. f/22 V2 Endret 5. november 2009 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det her likte jeg svært godt! Jeg venter i grunn bare på et mytisk dyr som skal tusle inn fra venstre en plass. Flott komposisjon, en svært god crop, men savner ørlite grann mer himmel for å skape en god symmetri. Deluze Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Veldig vakkert, enkelt og greit. Når på dagen er det tatt, var så flott lys? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Fortsatt veldig behagelig å se på du er flink med landskap. Artig å se hva som kommer.. Endret 3. november 2009 av Ingardj Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Takker og bukker! Bildet er tatt på ettermiddagen, klokken 17:14. Solen har allerede gått ned, og det tok bare minutter fra dette bildet ble tatt til det var stupmørkt. Nå er det ikke mange ukene til sola blir borte. Den er borte helt til 12 Januar.. Lenke til kommentar
Caroline- Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 For et utrolig flott bilde! Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Gud bedre for noen nydelige stein strand bilder du tar! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Takker! Jeg la inn en V2 med bittelitt økt kontrast. Synes det ble enda bedre. Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det var ikke en dum endring, men jeg holder en knapp på V1. Kanskje jeg bare har satt meg fast i prisguide debatten Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 dette bildet likte jeg veldig godt! hvordan fikk du fram disse fargetonene? er det noe redigering etter bildet ble tatt, eller er det noen hemmelige triks/innstillinger du kan lære bort? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Takker! Jeg la inn en V2 med bittelitt økt kontrast. Synes det ble enda bedre. Som vanlig, utrolige bilder Likte v1 best, uten tvil. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Takk! Lenke til kommentar
BrageGundersen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Utruleg vént bilete! Skulle eg derimot ha satt fingeren på noko, måtte det ha vori litt manko på himmel. Tommel opp! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Takker! Som BrageGundersen sikkert ser, så er bildet tatt med en 70-200mm@200mm. Stod ganske langt unna hovedmotivet, så det var ganske vanskelig å komponere med himmel i dette tilfellet. Det ville dessuten ha gått utover det fokuset jeg var ute etter. Dessuten er det fryktelig mange holmer og skjær i området, som du ser på dette bildet, tatt av samme motivet ved 70mm. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Må si jeg syns dette bildet tar kaka på bildet i linken Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Er enig i at det er bedre. Lenke til kommentar
BrageGundersen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Såg ikkje at det var ved 200mm.. Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Her syns jeg du har gjort alt riktig. Eksponering og komp sitter som bare det. Lekkert! Lenke til kommentar
Missnate Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Dette bildet var kjempe fint, er ikke noe mer å si om det! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Takker! Kom høyt på resultatlista på Foto.no sin månedens bilde konkurranse. Ganske fornøyd med det resultatet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå