markusa Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hei! Har kjøpt FM 10(football manager 10 )... Har en mildt sagt treig pc og den er ca 4 år gammel. Spillet klarer å kjøre, men går veldig seint... Hvilke innstillinger og ting kan jeg gjøre for at spillet skal kjøre raskere?? Og hvordan gjør man dette??? takk for svar:) Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Du kan prøve å stille ned grafikken. Hadde vært kjekt om du la ved litt informasjon om datamaskinen din. Skjermkort, prosessor, ram etc. Lenke til kommentar
markusa Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Du kan prøve å stille ned grafikken. Hadde vært kjekt om du la ved litt informasjon om datamaskinen din. Skjermkort, prosessor, ram etc. [/quote Hvor og hvordan gjør man dette da??? Latitude d520 fra dell.. Er 2gb minne tror jeg.. ikke bra skjermkort.. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det eneste jeg kan tenke på i farten er å velge mindre database og slike ting. Lenke til kommentar
Nacky Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Mindre database i spillet, spill med kun en liga(altså at du ikke kan være manager i mer enn et land i det spillet), skru ned oppløsninger(innstillinger), slå av 3D(noe jeg foretrekker uansett) Lenke til kommentar
Kimz88 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Samme her, lurer på å kjøpe meg ny pc slik at jeg får gamet fm 10 uten å vente i evigheter for at den skal komme seg videre Krever fm10 mer i ytelse enn fm09? Endret 3. november 2009 av Kimz88 Lenke til kommentar
Nacky Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Samme her, lurer på å kjøpe meg ny pc slik at jeg får gamet fm 10 uten å vente i evigheter for at den skal komme seg videre Krever fm10 mer i ytelse enn fm09? Nei langt mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå