Ufrisk Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Guud. Jeg sitter igjen med en helt syk følelse. En slags blanding av glede, sorg, adrenalin, stolthet og glede. ja, sa jeg glede? FY FAEN FOR EN MANN!! Får nok neppe sove med det første nå. Er helt gira. Vi hører denne hele tiden "jeg blir så inspirert av michael jackson". Ikke kan jeg synge, ikke kan jeg danse. Men jeg blir så j**** inspirert av mannen. Noen syntes det er en kjedelig film. Men hvis du er en av de som kjenner det langt inne i hjertet når starten på billie jean begynner. Da vil du gjøre som meg, sitte med gåsehud og tårer i gjennom denne to timer lange filmen. Beste opplevelsen på år. Tror faktisk jeg skal spandere på meg å dra å se den en gang til. Alle lyseffektene, lydene, alt er så sykt MEKTIG. Takk MJ, TAKK! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Har vært å sett This is it! Kondolerer Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) This is shit! Neida, men jeg vet ikke jeg, skal se den før jeg sier noe mer. Endret 4. november 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 This is shit! Faen at jeg ikke kom på den der selv! Lenke til kommentar
kommer Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 This is shit! made my day Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå