akkamakka Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Om du leser dette og tenker: WOW. Vi har helt like yndlingssanger, her må jeg komme med et par andre forslag som jeg vet trådstarter vil like. - så har jeg laget mitt livs beste tråd Jeg trenger nemlig ny musikk om dagen. Jeg liker i utgangspunktet 2 slags type musikk-kategorier. "rocka" og hiphop/rnb. Noen av mine yndlingssanger. "ROCKa" : incubus - egentlig alt.. 30 seconds to mars - r-evolve chevelle- panic prone hoobastank - what happened to us three days grace - wake up a perfect circle - weak and powerless foo fighters - best of you mew - snow brigade switchfoot - dare you to move finger eleven - thousand mile wish & one thing tja... Jeg liker nok nesten det meste av samtlige band. men disse er da "gullsangene". Og har du hørt alle og syns de er fengende som fy, så har du sikkert noen andre godbiter å anbefale? her er Hiphops: (ikke så omfattende, da dette er sanger jeg ofte går drit lei etter en stund. rza - I've never seen chris brown - forever jason derulo - watcha say kommer ikke på flere... kan vel redigeres ved en senere anledning:P Endret 3. november 2009 av akkamakka Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Æh ... Nickelback? Lenke til kommentar
Stjerneskudd Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Du bør seriøst vurdere Pink Floyd og System of a Down.. selv om disse ikke hører med i "dine" sjangere =p Lenke til kommentar
akkamakka Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Æh ... Nickelback? sorry... irriterende dårlig musikk. syns jeg da. Du bør seriøst vurdere Pink Floyd og System of a Down.. selv om disse ikke hører med i "dine" sjangere =p hmm. pink floyd kan ikke helt sammenlignes med de sang-alternativene jeg kom med her.. system of a down - chop shuey er fin. ellers blir mye av det veldig kjedelig. men uansett, takk for svar Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Chevelle og Finger Eleven er ganske like, synes jeg. Du kan begynne med å sjekke ut disse: Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
akkamakka Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Chevelle og Finger Eleven er ganske like, synes jeg. Du kan begynne med å sjekke ut disse: takk for det hadde glemt dem. men av finger eleven liker jeg kun disse to sangene. (de er rolige) http://www.youtube.com/watch?v=qnOvGGGf6qA...feature=channel http://www.youtube.com/watch?v=C5X6sOr9HdA Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hvis du liker A Perfect Circle, så liker du sikkert også Tool da. Siden de har samme vokalist altså Lenke til kommentar
Dudlie Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Prøv og hør på Jose Gonzalez. Ikke helt sjangeren du kanskje hører på, men synes melodiene hans minner en del om sangene dine. Ellers ville jeg prøvd Kent og Kings of Leon. Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hip hop kan jeg ikke hjelpe deg med, men for rocka kan du sjekke ut Breaking benjamin, Skillet og Anberlin. De har en del likheter med de sangene/bandene du liker. :] Lenke til kommentar
Ninnik Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ser du liker best of you med FF. Da bør du høre mer av de. De er jævlig bra. Audioslave - Be Yourself Kings of leon - Molly's CHambers The Killers - Bones Red Hot Chili Peppers - By The Way Razorlight - Golden touch Linkin Park - Faint Franx Ferdinand - Do you want to Kings Of Leon - On Call Foo Fighters - Monkey Wrench Bloc Party - helicopter Audioslave - Cochise Red hot chili peppers - The Zephyr Song Kings Of Leon - Crawl The Kooks - Naive Rage Against The Machine - Sleep now in The Fire Foo Fighters - Hell Audioslave - Doesn't remind me Oasis - Songbird Red hot chili peppers - Otherside Linkin Park - Somewhere I belong Wueens of the stonge age - First it Giveth Marillion - See it like a baby Queen - The Show Must go on Genesis - Jesus He Knows Me Dire Straits - On every street Led Zeppelin - Immigrant song Mew - Chinaberry Tree Meat Loaf - I'd do anything for love Marillion - No one can Fish -Where in the world Mew - 156 Led Zeppelin - Baby I'm gonna leave you Tok meg den frihet og valgte noen sanger. Der har du hvertfall et par sanger du bør sjekke ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå