Zeph Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Akkurat ferdig med historien og synest dette var knallbra. Oppdragene, historien, karakterene, faktisk betre enn hovudhistorien i GTA IV, dog sjølvsagt ein del kortare. Har foreløpig fått 14 timar speletid ut av det, og er kome til 60% fullført. Har litt sideoppdrag og den slags igjen. Definitivt verdt kvar ei krone. Eit par nye våpen, spesielt eitt som er veldig tøft og nyttig når ein har store kamper med politiet. The Lost and The Damned var bra det og, men det føltes kortare og ikkje like artige oppdrag. Vil absolutt anbefale dykk med X360 å kjøpe det. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Har byttet inn GTA IV mot et nytt spill på gamestop, men tror jeg kanskje kjøper Episodes for 299,- hos Elkjøp. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Nesten så jeg kjøper xbox igjen for å få spilt episodenene Endret 4. november 2009 av Burny Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Akkurat ferdig med historien og synest dette var knallbra. Oppdragene, historien, karakterene, faktisk betre enn hovudhistorien i GTA IV, dog sjølvsagt ein del kortare. Har foreløpig fått 14 timar speletid ut av det, og er kome til 60% fullført. Har litt sideoppdrag og den slags igjen. Definitivt verdt kvar ei krone. Eit par nye våpen, spesielt eitt som er veldig tøft og nyttig når ein har store kamper med politiet. The Lost and The Damned var bra det og, men det føltes kortare og ikkje like artige oppdrag. Vil absolutt anbefale dykk med X360 å kjøpe det. å jada, bare gni det inn hos oss PC'spillere:P Lenke til kommentar
B-S-S Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Har Episodes from Liberty city til Xbox jeg og, er knall fornøyd med TBOGT og har nettopp begynt på TLAD. Knall bra spill, synd for alle de som ikke har Xbox, og en ting til, håper inderlig det kommer et nytt GTA spill om ikke så alt for lenge. Har hørt rykter om en ny by Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Yes! nå skal vi bytte inn ps2'en fra vogna inn mot en xbox på Gamestop! Så da blir det The Ballad of Gay Tony på meg! Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Akkurat ferdig med historien og synest dette var knallbra. Oppdragene, historien, karakterene, faktisk betre enn hovudhistorien i GTA IV, dog sjølvsagt ein del kortare. Har foreløpig fått 14 timar speletid ut av det, og er kome til 60% fullført. Har litt sideoppdrag og den slags igjen. Definitivt verdt kvar ei krone. Eit par nye våpen, spesielt eitt som er veldig tøft og nyttig når ein har store kamper med politiet. The Lost and The Damned var bra det og, men det føltes kortare og ikkje like artige oppdrag. Vil absolutt anbefale dykk med X360 å kjøpe det. å jada, bare gni det inn hos oss PC'spillere:P PS3 også Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Akkurat ferdig med historien og synest dette var knallbra. Samme her. Synes historien i TBOGT var bedre enn i det orginale spillet og The Lost and Damned. Blir litt mer underholdende når det er snakk om kamphelikoptre og fallskjerm. Var litt mer actionfilm-preg i denne episoden, uten at det blir alt for urealistisk. Med tanke på fokus på utelivsmiljøet og sånt var dette kanskje en forsmak på nye Vice City? Gleder meg til å se hva som blir neste skritt i GTA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå