arnt95 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hei Jeg har en "verbatim black edition 1tb eSata" ekstern harddisk. Den har plutselig begynt å fjuske. DVS. Når jeg overfører noe til den via eSata/usb hakker PCn noe sinsykt. Det jeg overfører tar også 10+ ganger så lang tid som det har gjort før. Jeg har prøvd dette på mange PCer og der er det samme problem, bare at der låser PCen seg. Noen forslag?? Håper på respons og svar ;D Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Gjetter på signaltap i kabel. Ny kabel eller se etter defekter på den du har. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hvis det skjer både på USB og eSATA så er det vel tvilsomt at det er kabel. Kan være selve disken som har dårlige sektorer. Kjør chkdsk. Lenke til kommentar
arnt95 Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Hvis det skjer både på USB og eSATA så er det vel tvilsomt at det er kabel.Kan være selve disken som har dårlige sektorer. Kjør chkdsk. Kjørte "chkdsk" men ingen ting kom fram... noen andre forslag?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå