tommy_sn Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hei Jeg har briller med styrken -2,5 - og får ikke søkeren på 500D helt skarp - hva finnes av muligheter her til å sette på? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Får du ikke til å se gjennom brillene når du skal bruke søkeren? Det er ganske sansynlig at det fins ekstrautstyr som gir deg større, fast styrke i søkeren. Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Mente når jeg ser uten briller.. Lenke til kommentar
Scrabble Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Jeg aner desverre ikke akkurat dette nøyaktig -da jeg ikke har så mye minus som du. Men jeg har ikke noe problem med søkeren. Men er det noen grunn til at du vil ha av deg brillene når du tar bildene? Endret 7. november 2009 av Scrabble Lenke til kommentar
Pim Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Så vidt jeg har funnet ut så er diopterjusteringen på 500D -3,0 til +1,0 mao. et intervall som dekker din styrke på -2,5. Følgende anbefales dersom man ligger "utenom" intervallet: If the camera’s dioptric adjustment still cannot provide a sharp viewfinder image, using Dioptric Adjustment Lens E (10 types, sold separately) is recommended. Jeg ville nok ha testet mot et annet kamera for å være sikker på at det ikke er noe feil med søkeren på kameraet ditt. PIMPIM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå