Albix Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Da var oktoberfesten over - på tide med andre ting. Nydelige farger i morges - prøvde meg på et HDR-bilde igjen. Kjenner at jeg har lyst til å få dette til, men er usikker - blir på en måte "blind" (og litt svimmel) etter noen minutter i Photomatix ... Det syke er at fargene nok er ganske like sånn som det faktisk var i dag tidlig - mye svevestøv i Tromsø for tiden ... exif: 3-bilder 1,6", 3,2" og 6", f/16, iso 100 Lenke til kommentar
Suic Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Da var oktoberfesten over - på tide med andre ting. Nydelige farger i morges - prøvde meg på et HDR-bilde igjen. Kjenner at jeg har lyst til å få dette til, men er usikker - blir på en måte "blind" (og litt svimmel) etter noen minutter i Photomatix ... Det syke er at fargene nok er ganske like sånn som det faktisk var i dag tidlig - mye svevestøv i Tromsø for tiden ... exif: 3-bilder 1,6", 3,2" og 6", f/16, iso 100 Likte bildet, fine farger og speiling, men syntes træra ble veldig forstyrrende imo... Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Flotte farger og et utrolig fint perspektiv på benken. Nydelige refleksjoner på vannet, men som det blir sagt litt for dominerende trær. Lenke til kommentar
Albix Skrevet 3. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Ok - takk for kommentarer Lenke til kommentar
Caroline- Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Wow, det var kjempefint! Likte fargene og kontrastene kjempegodt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå