Gjest annepanne Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 La oss si du er mann. Du har funnet ei dame på en nettsjekkeside, og du har møtt henne 3-4 ganger i løpet av de siste par ukene. Dere har overnattet sammen, hatt sex sammen. Alt virker fint, man ønsker å møtes igjen. Hvorfor henger du da støtt og stadig på den samme sjekkesida? Er det bare av gammel vane? Eller ser du etter noe bedre? Har du noen andre du holder varm mens du ser hvor det bærer? Når er det på tide å legge ned nettaktiviteten? Hvis du er damen i dette scenarioet - hvordan ville du reagere om du fant ut dette? Ville du konfrontere han med det? Late som ingenting? Vente og se? Eller dumpe fyren? Lenke til kommentar
Gjest dasasdsda Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 alt har en grunn og det finnes mange grunner til mye rart, men ikke trekk forhastede konklusjoner. kan jo hende han bare henger der av ren nysjerrighet om hvem som har titta på profilen hans eventuelt. ikke no galt i det. er en nysjerrigper selv av natur så Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Det spørs nå helt hvordan forholdet deres er. Det er på tide å legge ned nettaktiviteten når dere er enige om at dere skal satse på dere to. Kanskje han bare er nysgjerrig, kanskje han ser etter noe bedre eller har noen allerede, ikke vet jeg. Dersom dere bare dater og ikke har satt noen spilleregler syns jeg egetnlig han kan gjøre som han vil. Har dere gjort dette? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det vil nok være naturlig å legge ned nettaktiviteten i det dere er et par. Det kan være en billion forskjellige grunner til at han fortsatt sjekker profilen sin, noe vi ikke skal spekulere på. Det eneste du trenger å gjøre, er å fortsette med å dra dette fremover til det er dere to. Slutt med den overanalyseringen din. Det gjør ingen av dere godt. Hvis han der i mot ikke har gitt seg med det når dere er i et forhold, da har du lov til å bekymre deg. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Jeg hadde ikke blitt videre blid om det var tydelig at det var noe mer enn bare sex. Da kjæresten og jeg ble sammen, kom vi fram til en enighet om å bare slette alle våre profiler (etter tredje date ca), siden vi da ville satse på hverandre. Så å snakke sammen og komme fram til enighet kan være lurt. Endret 3. november 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente20_* Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 De skikker videre av forskjellige grunner. Noen ser videre for å holde "dørene åpne", mens andre ser av vane. Dere har jo bare vært sammen 3-4 ganger med overnatting. Han sletter nok profilen sin snart, når det blir mer seriøst Ellers kan du jo spør han om han fortsatt har profil og evt. hvorfor Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Vel, jeg skaffer meg gjerne bekjente og venner og slikt i tilegg på slike sider så jeg ser ikke noe problem i utgangspunktet om å fortsette å bruke sidene. Men om man er godt inn i et fast forhold så kan man jo prate med han om det på en hyggelig måte. Trenger ikke være en ille greie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå