FlinkeFreddy Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Hei Er ganske rådvill, og det er viktig at dette problemet løser seg!!! Jeg la inn Live Mail for min far. Han har nettopp fått seg hotmail for første gang. Da jeg gjorde dette, hentet Live Mail alle mailene fra MIN MORS konto. I god tro og uten å tenke meg om sletta jeg alle disse, for det ville jo bare være rot å blande min mors og min fars mailinnboks, når det kun var min far som skulle bruke programmet. Dette viste seg å være et problem, da min mor ringte meg nettopp, og var kjempefortvilet; alle mailene fra profilen hennes på nettsiden på hotmail hadde også blitt sletta! Vet jeg burde tenkt meg om, bruker tross alt Live Mail selv, men etterpåklokskap hjelper ingen. Uansett, noen som har noe triks i ermet på hvordan man får tilbake disse emailene? Trenger svar, vær så snill!!!! Har forresten sendt mail til Microsoft, men aner ikke om de er i stand til å gjøre noe. Mvh, Freddy Endret 2. november 2009 av FlinkeFreddy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå