Gå til innhold

[Løst]Assassins creed 2: black edition spørsmål(er) om release og salg

Anbefalte innlegg

Har spillt assassins creed 1, og likte det veldig godt. Gleder meg til assassins creed 2 kommer ut og vil gjerne bestille black edition (til xbox360). men så popper det problemer opp.

Jeg fikk vite at dersom man bestiller FØR release så får man noe ekslusivt innhold (extra innhold), spørsmålet her er hva slags innhold (så denne reklamen på en spaceworld butikk)? finner ikke svar noen stedet. Spurte folkan bak kasse på spaceworld men de kunne heller ikke svare på det, de visste bare at du fikk noe extra innhold hvis du forhånds bestillte.

en annen sak er bestilling. Jeg ønsker helst å bestille fra skandinavisk nettsted (cdon.com f.eks.) men så nærmer det seg release og så forsvinner black edition fra nett stedene. Alle selger white edition, men ikke black :/ black editon har bare sakte men sikkert blitt slettet fra nettstedene.

Sjekket nylig hjemme siden til assassinscreed2.com sin pre-order side har nu erstattet black med white edition i stedet. Så et annet spørsmål kan jo være om black edition blir released i det hele tatt eller blir det bare white edition?

Jeg tenkte å sjekke ut prisen dro jeg på en tur innom en utenlandsk nettside og så prisen på ca. 600-700, helt grei pris for en stor limited edition pakke. Men så sjekket jeg nylig, prisen har skutt fra 800-1000 kroner uten frakt :S ka som har skjedd her? enda en sak om black edition forsvinner :p

takker mye for svar, har spurt mange og søkt mye men finner ikke svar på andre steder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Det ekstra oppdragen som du får ved release, det er ikke mulig å få tak i det etter release? tenkte på ved å kjøpe det for microsoft points eller noe? har nu vært slikt med alle andre spill så langt :p

Ja, man kan jo håpe at de legger ut de 3 bonus banene etter en tid. På Playstation Store og hvorenn man kjøper ting til Xbox ;) For min del sikret jeg meg bare en Black Edition fra England for litt over 600 kroner :) (gratis frakt på Play.com)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...