Data_Timon Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Etter at jeg lastet ned iPhone OS 3,0 har det skjedd noe rart med coverflowen. Viss jeg ser på coverflowen står det på noen album at artisten er "diverse artister", men viss jeg prøver og endre det på pc'n skjer det ingen ting. Er det noen som har et tips til hvordan jeg kan fikse det? På forhånd takk. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Du går altså på "Vis info" på albumet og endrer artistnavnet til det riktige, men ingen endringer blir gjort? Lenke til kommentar
Data_Timon Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Ja det er det som skjer. Har du noen tips? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Har du også riktig "Album artist" ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Sjekk om "del av samlealbum" er huket av Lenke til kommentar
Data_Timon Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 Ok for tipsene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå