Gå til innhold

Forhåndsbestilling av MW2

Anbefalte innlegg

Hei. sitter å vurderer å forhåndsbestille modern warfare 2 på internett.

problemet mitt er at jeg er livredd at det skal komme _etter_ releasedagen.

Så hvor har folk mest erfaring med forhåndsbestillinger, hvem pleier å sende spilla slik at man får dem Før releasedatoen?

Noen med erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. sitter å vurderer å forhåndsbestille modern warfare 2 på internett.

problemet mitt er at jeg er livredd at det skal komme _etter_ releasedagen.

Så hvor har folk mest erfaring med forhåndsbestillinger, hvem pleier å sende spilla slik at man får dem Før releasedatoen?

Noen med erfaringer?

Jeg har samme problemet,jeg går nok i butikken å kjøper fordi jeg tror nemlig at siden man forhåndsbestiller så sent så vil du komme bakerst i køen og kanskje ikke få det i første omgang. Jeg pleier ellers å forhåndsbestille leeeenge før det kommer ut men denne gangen har jeg ventet fordi jeg sikler på prestige edition men finner den ikke noen steder:(

Lenke til kommentar
Selv har jeg bestilt på Gamestop og drar ned dit rett etter de åpner for dagen. Eneste jeg er redd for nå er at butikken ikke har mottatt spillet i tide, da har jeg problemer :p

Tenkte å bestille på GameStop for 2 dager siden, men de tok ikke i mot ESRB Rated Games, only PEGI Rated Games. Så jeg fikk ikke forhåndsbestilt, men kommer ikke til å gjøre det heller fordi at jeg blir nok sist i køen for å få spillet. Så da drar jeg heller dit på Release Date å kjøper det ^^,

Lenke til kommentar
men kommer ikke til å gjøre det heller fordi at jeg blir nok sist i køen for å få spillet. Så da drar jeg heller dit på Release Date å kjøper det ^^,

Blir jo ihvertfall bakerst når du ikke forhåndsbestiller da, da kommer du jo bak de som har gjort det

Ikke nødvendigvis ;P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...