Bykle Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hei. sitter å vurderer å forhåndsbestille modern warfare 2 på internett. problemet mitt er at jeg er livredd at det skal komme _etter_ releasedagen. Så hvor har folk mest erfaring med forhåndsbestillinger, hvem pleier å sende spilla slik at man får dem Før releasedatoen? Noen med erfaringer? Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hei. sitter å vurderer å forhåndsbestille modern warfare 2 på internett.problemet mitt er at jeg er livredd at det skal komme _etter_ releasedagen. Så hvor har folk mest erfaring med forhåndsbestillinger, hvem pleier å sende spilla slik at man får dem Før releasedatoen? Noen med erfaringer? Jeg har samme problemet,jeg går nok i butikken å kjøper fordi jeg tror nemlig at siden man forhåndsbestiller så sent så vil du komme bakerst i køen og kanskje ikke få det i første omgang. Jeg pleier ellers å forhåndsbestille leeeenge før det kommer ut men denne gangen har jeg ventet fordi jeg sikler på prestige edition men finner den ikke noen steder:( Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg har forhåndsbestillt på cdon.com. Bestillt 2 spill før der som jeg fikk 2 dager FØR release Så lever i håpet om at jeg kanskje får MW2 på mandag eller lørdag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hva med å bestille på Steam, da får du på releasedatoen. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Og det koster deg ikke mindre enn 150kr mer enn hos f.eks game.no. Lenke til kommentar
krgjingflknuewrhbflgauhe Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Står i steam at de får MW2 12. november der, altså 2 dager etter release Selv har jeg bestilt på Gamestop og drar ned dit rett etter de åpner for dagen. Eneste jeg er redd for nå er at butikken ikke har mottatt spillet i tide, da har jeg problemer Endret 4. november 2009 av Claaaes Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Selv har jeg bestilt på Gamestop og drar ned dit rett etter de åpner for dagen. Eneste jeg er redd for nå er at butikken ikke har mottatt spillet i tide, da har jeg problemer Tenkte å bestille på GameStop for 2 dager siden, men de tok ikke i mot ESRB Rated Games, only PEGI Rated Games. Så jeg fikk ikke forhåndsbestilt, men kommer ikke til å gjøre det heller fordi at jeg blir nok sist i køen for å få spillet. Så da drar jeg heller dit på Release Date å kjøper det ^^, Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Gamezone sender i hvert fall ut spillet på mandag, fikk det bekreftet via epost tidligere i dag. Alle nettbutikkene har visst fått pålegg fra Activision/Blizzard om å ikke sende ut før mandag, så det er nok lite håp om å få det tidligere enn tirsdag. Lenke til kommentar
krgjingflknuewrhbflgauhe Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 men kommer ikke til å gjøre det heller fordi at jeg blir nok sist i køen for å få spillet. Så da drar jeg heller dit på Release Date å kjøper det ^^, Blir jo ihvertfall bakerst når du ikke forhåndsbestiller da, da kommer du jo bak de som har gjort det Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 men kommer ikke til å gjøre det heller fordi at jeg blir nok sist i køen for å få spillet. Så da drar jeg heller dit på Release Date å kjøper det ^^, Blir jo ihvertfall bakerst når du ikke forhåndsbestiller da, da kommer du jo bak de som har gjort det Ikke nødvendigvis ;P Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Haha, kan du forklare oss hvordan? Endret 5. november 2009 av qweac Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Er du uheldig får du det dagen etter og har du forhåndsbestilt det får du det vel med posten og da avhenger det jo på når posten kommer. Eller du kan være heldig å få det dagen før. Lenke til kommentar
krgjingflknuewrhbflgauhe Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Nå snakka du om GameStop først da, der står man nesten likt som forhåndsbestillere bortsett fra at de får ett eksemplar holdt av, det gjør ikke du Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Sjekker først den lokale butikken som garantert har 10 eksemplarer. Har ikke de drar jeg til GameStop. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 10? Dem har sikkert 70-80 eksemplarer. Vår lokale Elkjøpbutikk har kjøpt inn 70 eksemplarer til PS3, 40 eksemplarer til Xbox360 og 20 eksemplarer til PC! Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Så er ikke vi en stor by heller da. Mente at de har 10 til 360, sikkert 10 til PS3, og kanskje 5 til PC. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Er ikke store plassen her heller Men de har hvertfall sørget for at en god del skal få! "Alle skal få" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå