livingman Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 bevis på at det ikke er det ? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Kranglefant Om du har prøvd NSR mot f.eks RS125 så skjønner du selv at det ikke er det, men om du bare har kjørt NSR så er det klart at NSR går bra.. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 hehe jeg har kjørt utrolig mange sykkler men har bare kjørt blomberte nsr'er men siden det står over alt at det er 32 hk i den ublombert så velger jeg og tro på det ... helt til det blir motbevist selvfølgelig ( ps. erfaringer er ikke bevis det er erfaringer Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 hehe jeg har kjørt utrolig mange sykkler men har bare kjørt blomberte nsr'er men siden det står over alt at det er 32 hk i den ublombert så velger jeg og tro på det ... helt til det blir motbevist selvfølgelig ( ps. erfaringer er ikke bevis det er erfaringer Og med erfaring som ikke du har, men som mange andre har, så får man også bevis Lenke til kommentar
livingman Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 hehe jeg har kjørt utrolig mange sykkler men har bare kjørt blomberte nsr'er men siden det står over alt at det er 32 hk i den ublombert så velger jeg og tro på det ... helt til det blir motbevist selvfølgelig ( ps. erfaringer er ikke bevis det er erfaringer Og med erfaring som ikke du har, men som mange andre har, så får man også bevis man får bevis med fakta ! ikke erfaringer Lenke til kommentar
Kaste Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Ved montering av effektanlegg, størreforgasser, dyse og luftfilter yter NSR'en rundt 30 HK ja. Skal godt gjøres å kjøre fra den da med Mito og RS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå