Haganeset Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Heisann.. Lurer på å kjøpe denne Tv'n : http://www.elprice.no/tv-dvd/flat-tv/panas...;shopby=1706;4# Noen som har erfaringer med denne? Etter det jeg har lest så hørtes den bra ut!? Den skal bli burkt til litt spill og ellers film og tv.. Endret 2. november 2009 av tols Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Kjenner 2 stk som har dette tv-et og de er knall fornøyd. Det jeg har sett av tv-et er også veldig bra. Er også veldig resistant mot innbrenning. Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Får det for noen lapper mindre, så da er det ingenting å tenke på altså? Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Da ble det Panasonic TX-P42U10! Forskjellen på den og den jeg linka til oppe skulle visst være at den jeg kjøpte nå er på 400Hz mens den i 1 post er på 600Hz Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Har et spørsmål, er det samme type feste bak på panasonic skjermene som samsung? Altså den VESA standarden eller hva det er, siden jeg har sånn multi-oppheng til min samsung, men vurder å gå over til panasonic G10 Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Da ble det Panasonic TX-P42U10! Forskjellen på den og den jeg linka til oppe skulle visst være at den jeg kjøpte nå er på 400Hz mens den i 1 post er på 600Hz Er U serien NeoPDP? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå