Gjest medlem-156924 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Hei! fant akkurat en ganske rar lyd (klirre/skrangle) som kommer fra toppen i min htc Hero! Opplever noen av dere med htc hero det samme? Lyden kommer ifra toppen når jeg holder den med skjermen oppover og "tapper" på undersiden øverst på telefonen! var en litt skremende høy lyd, vet det ikke kommer av "vibratoren" for det er jo i bånn.. kan det være aksellometer? YouTube Video av mobilen! lyden er mye høyere på video opptaket. Takk for svar her... er det ingen andre som har denne "klirre" lyden i toppen så må jeg jo nesten sende den inn igjen! Endret 2. november 2009 av medlem-156924 Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Elendig tittel, lite dekkende/informativ. Ja, den må på service. Solgt flere slike der jeg jobber, ikke hørt at noen er plaget med dette. Er dessuten ikke plaget med min Lenke til kommentar
Gjest medlem-156924 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Elendig tittel, lite dekkende/informativ. Ja, den må på service. Solgt flere slike der jeg jobber, ikke hørt at noen er plaget med dette. Er dessuten ikke plaget med min Bedre? xD Har du den lyden i din? tror nemmelig lyden kom i dag på min...! har i hvertfall ikke lagt merke til den før, og den er ganske klar og skranglete Endret 2. november 2009 av medlem-156924 Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ikke hørt. Vesentlig bedre tittel, thou Lenke til kommentar
Gjest medlem-156924 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ikke hørt. Vesentlig bedre tittel, thou Også en link til mobiltelefonen min fra youtube (selvfilmet) gir litt mer innsyn i hvor lyden kommer ifra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå